Venäjän trollit ja MV-lehti hölmöilevät samassa rintamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aiheesta (venäjän trollit) oli jokin aika sitten ainakin Yle Areenassa hyvä dokumentti, taisi olla joku Spotlight tai vastaava. Tajusin sen jälkeen että mikä toi MV oikein on. Tein siitä keskustelunkin joskus tänne.

Oletko sä vähän tyhmä? Yle ei sitä dokumenttia kuitenkaan ollut tehnyt. En ole myöskään puhunu mitään Ylen neutraaliudesta tai luotettavuudesta, vaikka itse kyllä pidänkin Yleä varsin asiallisena.

Oletko itse? Yle esittää sellaisia dokumentteja, jotka sopivat sen linjaan. MV:stähän ne ovat itkeneet maaliskuusta alkaen, kun somalien joukkoraiskaus räjäytti sen kävijämäärät.

On nää sellasia salaliittohörhöjä nää suvakkiset että :D :D

Mitä eroa on suvakilla ja ei suvakilla?

Suvakki: Uskoo kaiken paskan jota sairaassa mielessään tahtoo luulla oikeaksi.

"rasisti" : TOTUUS.

tää maa on helppo tuhota sisältä käsin yhden ainoan ryssätrollin toimesta. vaikka tuon iljan fanijoukot ei ole suuria, ne on sitäkin äänekkäämpiä ja antavat kuvan netissä kahtia jakaantuneesta maasta ja tuo kuva on vallannut jo valtamedian joka on lähtenyt tuohon uskoon mukaan. ironistahan tässä on, että ne jotka ovat itsensä mielestä isänmaan asialla, tuhoavat sitä itse venäjän trollin tukehtuessa nauruun..... :sneaky:

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
Oletko itse? Yle esittää sellaisia dokumentteja, jotka sopivat sen linjaan. MV:stähän ne ovat itkeneet maaliskuusta alkaen, kun somalien joukkoraiskaus räjäytti sen kävijämäärät.

Voi mussunmussun. En jaksa edes vaivautua yrittämään keskustella tuollaisen talipään kanssa. Hyvä dokumentti joka tapauksessa, kannattaisi sinunkin se katsoa jos olet MV seuraaja.

tää maa on helppo tuhota sisältä käsin yhden ainoan ryssätrollin toimesta. vaikka tuon iljan fanijoukot ei ole suuria, ne on sitäkin äänekkäämpiä ja antavat kuvan netissä kahtia jakaantuneesta maasta ja tuo kuva on vallannut jo valtamedian joka on lähtenyt tuohon uskoon mukaan. ironistahan tässä on, että ne jotka ovat itsensä mielestä isänmaan asialla, tuhoavat sitä itse venäjän trollin tukehtuessa nauruun..... :sneaky:

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

HUhhuh...

Voi mussunmussun. En jaksa edes vaivautua yrittämään keskustella tuollaisen talipään kanssa. Hyvä dokumentti joka tapauksessa, kannattaisi sinunkin se katsoa jos olet MV seuraaja.

Sinä se vasta fiksulta tunnut.. Paras tapa hyökkäys haukkumalla ja väittämällä jo valmiiksi toista tyhmäksi=talipääksi

Onneksi kaadut vain itse lopulta omaan suureen "viisauteesi"

Kyllä sinä päivänä teitä hävettää ja paljon :ROFLMAO:

Sitten maristaan "ku ei nää osaa keskustella" :D

onneksi tuohon paskaan aletaan heräämään mitä tuo venäjän trolli tässä maassa aiheuttaa olematta edes maassa.

Joo, tässä linkki siihen paskaläjään:

http://mvlehti.net/

Ihan hirveitä juttuja, luen niitä päivät pitkät ihan järkyttyneenä ja joskus yölläkin :(

Niinku nyt tääki, iha kauhee!

http://mvlehti.net/2016/01/14/turva...-pidatetty-torkeasta-raiskauksesta-raisiossa/

On ne turvikset iha kauheita raiskaajia. Ja joka jätkän nimikin on Muhammed.

Hei, tuossahan on sen yhen maahanmuuttajan kuva ketä täällä joku kyseli että tunteeko kukaan, ja minäkin tunsin ja moni muukin oli tuohon törmännyt. se ketju vaan valitettavasti poistettiin sitte.

Juu muistan myös!

Tässä toinen tunnistettava! :poop:

Hajusta jo keskustelimmekin siellä.

Mutta täytyykö virkistää muistia? Kurkkaa ikkunasta pihalle ja nuuhki kadun ilmaa.

SE ON JOKAPUOLELLA!

Yhteistyössä