Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko sä vähän tyhmä? Yle ei sitä dokumenttia kuitenkaan ollut tehnyt. En ole myöskään puhunu mitään Ylen neutraaliudesta tai luotettavuudesta, vaikka itse kyllä pidänkin Yleä varsin asiallisena."Ylen areenassa hyvä dokumentti"
Joo, Ylehän se neutraali ja luotettava taho on.
Oletko sä vähän tyhmä? Yle ei sitä dokumenttia kuitenkaan ollut tehnyt. En ole myöskään puhunu mitään Ylen neutraaliudesta tai luotettavuudesta, vaikka itse kyllä pidänkin Yleä varsin asiallisena.
Oletko itse? Yle esittää sellaisia dokumentteja, jotka sopivat sen linjaan. MV:stähän ne ovat itkeneet maaliskuusta alkaen, kun somalien joukkoraiskaus räjäytti sen kävijämäärät.
tää maa on helppo tuhota sisältä käsin yhden ainoan ryssätrollin toimesta. vaikka tuon iljan fanijoukot ei ole suuria, ne on sitäkin äänekkäämpiä ja antavat kuvan netissä kahtia jakaantuneesta maasta ja tuo kuva on vallannut jo valtamedian joka on lähtenyt tuohon uskoon mukaan. ironistahan tässä on, että ne jotka ovat itsensä mielestä isänmaan asialla, tuhoavat sitä itse venäjän trollin tukehtuessa nauruun.....![]()
Voi mussunmussun. En jaksa edes vaivautua yrittämään keskustella tuollaisen talipään kanssa. Hyvä dokumentti joka tapauksessa, kannattaisi sinunkin se katsoa jos olet MV seuraaja.
Voi mussunmussun. En jaksa edes vaivautua yrittämään keskustella tuollaisen talipään kanssa. Hyvä dokumentti joka tapauksessa, kannattaisi sinunkin se katsoa jos olet MV seuraaja.
onneksi tuohon paskaan aletaan heräämään mitä tuo venäjän trolli tässä maassa aiheuttaa olematta edes maassa.
Sie se sit oot varsin kultasuu. Mua hävettää jo nyt - sun puolestas.Sinä se vasta fiksulta tunnut.. Paras tapa hyökkäys haukkumalla ja väittämällä jo valmiiksi toista tyhmäksi=talipääksi
Onneksi kaadut vain itse lopulta omaan suureen "viisauteesi"
Kyllä sinä päivänä teitä hävettää ja paljon
Sitten maristaan "ku ei nää osaa keskustella"![]()
onneksi tuohon paskaan aletaan heräämään mitä tuo venäjän trolli tässä maassa aiheuttaa olematta edes maassa.
Sie se sit oot varsin kultasuu. Mua hävettää jo nyt - sun puolestas.![]()
Joo, tässä linkki siihen paskaläjään:
http://mvlehti.net/
Ihan hirveitä juttuja, luen niitä päivät pitkät ihan järkyttyneenä ja joskus yölläkin
Niinku nyt tääki, iha kauhee!
http://mvlehti.net/2016/01/14/turvapaikanhakija-mohammed-said-abdallah-pidatetty-torkeasta-raiskauksesta-raisiossa/
On ne turvikset iha kauheita raiskaajia. Ja joka jätkän nimikin on Muhammed.
Joo sori, mun luvuus on vähän hukassa...Et mitään luvempaa keksinyt sanoa?
Yritys hyvä
Toteutus![]()
Hei, tuossahan on sen yhen maahanmuuttajan kuva ketä täällä joku kyseli että tunteeko kukaan, ja minäkin tunsin ja moni muukin oli tuohon törmännyt. se ketju vaan valitettavasti poistettiin sitte.
Joo sori, mun luvuus on vähän hukassa...![]()