Venäjän trollit ja MV-lehti hölmöilevät samassa rintamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mistä sä rakkauden tähän asiaan keksit?
julkaisu jossa tietoa jaetaan valheellisilla jutuilla, ei ole lähde, vaan paskakaivo.

Mistäköhän. Varmaan siitä että on vielä ihmisiä joilla on tunteet ja osaa ajatella kaikkien parasta eikä vaan omaa persettään niinku suvakit.

Ja mistä sä vedät vihan tähän? Yhtä tyhmä kysymys kuin omasi.

Olemassa olevia asioita.

huolissaan ollaan lähinnä niistä reppanoista jotka ei omaa minkäänlaista omaa ajatusmaailmaa, vaan uskovat sokeasti mv juttuihin ja niiden valheiden perusteella lietsovat itsessään ja muissa vihaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011520965870_uu.shtml

Mä en olis mitävittusakista mitenkään huolissani heidän itsensä puolesta vaan siitä mitä saavat päähänsä tehdä muille.

Tälläkin palstalla aika moni on ilmoittanut boikotoivansa hesaria, yleä ja vaikka r- kioskia. Mut siitä ei seura elämää hankaloittavaa häiriköintikampanjaa.

Mutta jos kirjoitat jotain, mitä mitävittuu- älämölöttäjät eivät hyväksy niin seurauksena on palvelunestohyökkäyksiä ja puhelinhäiriköintiä. "Kaktusta perseeseen"- toivotuksista puhumattakaan.

Toi sakki ei ole isämmaam asialla ja käsityksensä naisten oikeuksista rajoittuu nyrkin ja hellan väliin.

Mistäköhän. Varmaan siitä että on vielä ihmisiä joilla on tunteet ja osaa ajatella kaikkien parasta eikä vaan omaa persettään niinku suvakit.

Ja mistä sä vedät vihan tähän? Yhtä tyhmä kysymys kuin omasi.

Olemassa olevia asioita.

hah, luuletko tosiaan et ne hakataan ne kaikki ja mennään polttamaan se Järvenpään asuntola-huutelut ei pelota? tai et sellaiset kirjoittelut on ajattelevien ihmisten näppäimistöltä?
mä en kannata hallitsematonta maahanmuuttoa, en rikollisia enkä muitakaan, mut mun ei silti tarvitse suu vaahdossa uhata kaikkia jotka näyttää erilaiselta, tai ajattelee erilailla kuin minä.

hah, luuletko tosiaan et ne hakataan ne kaikki ja mennään polttamaan se Järvenpään asuntola-huutelut ei pelota? tai et sellaiset kirjoittelut on ajattelevien ihmisten näppäimistöltä?
mä en kannata hallitsematonta maahanmuuttoa, en rikollisia enkä muitakaan, mut mun ei silti tarvitse suu vaahdossa uhata kaikkia jotka näyttää erilaiselta, tai ajattelee erilailla kuin minä.

Et näköjään osaa lukea mitä vastataan ;)

Sanoin, että viisas ottaa selvää myös itse.

Ja mistä sä noi esimerkkis tohon heitit :D Puhut nyt ihan sivuun aiheesta. Ensin puhut voi kun on vihaista ja sitten jo pelottaa. Mietippä kuinka paljon vanhempia pelottaa lastensa puolesta kun ei matujen vuoksi juuri uskalla päästää ees kouluun.

Mitä MV:n kommenteihin tulee MV ei ole vastuussa siitä mitä ihmiset itse haluavat ilmaista. Minusta heillä on hyvinkin oikeus olla vihaisia ja vihassa tulee uhkailtua yms.
Mutta se viha tuleekin suurimmalta osalta siitä turhautumisesta joka on nimenomaan seuraus tilanteesta ja suvakeiden yms. välinpitämättömyydestä!

Suurimmat syylliset jokainen järkevä jo tietääkin.

Yhteistyössä