Venäjä on hyökännyt Ruotsiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
USA:n ja Venäjän suurin ero on siinä, että USA haluaa, että maailmantalous pyörii. Venäjä taas heittelee kapuloita rattaisiin.

Koska USA:ssa talous on ykkönen, niin yleensä ei KANNATA sotia. Toki sun rakastamat republikaanit ovat syyllistyneet venäläistyyppiseen meininkiin 9/11 jälkeen ja hyökkäili sisäpoliittisista syistä Afganistaniin ja Irakiin. Silloinkin kohteena olivat kuitenkin islamilaiset diktatuurit ja kärsijänä ei Eurooppa.

Rakastat varmaan Venäjää siksi, että ne salaliittoteoriat ja harhanäkemykset joita täällä jaat, ovat sieltä peräisin. Siksi muuten varmaan tykkäsit Trumpistakin, hänhän oli suuren ja mahtavan generallissimus Putininin masinoima pressa.

Mut hyvin sä teet tota sun "pienen kalan" harhautusoperaatiota. Vuosia jauhat ja jaat disinformaatiota täällä. Yllättävön monen ajatteluun on siitä ainakin vähän tarttunut. Palvelet hyvin mestariasi. Sitä en tosin tiedä, että ootko ns. hyödyllinen idiootti vai onko tää disinformaation levittäminen tietoista hämmennystä, Ehkä molempia.
Jos kritisoin Venäjää kukaan ei noteeraa. Jos esitän kysymyksiä/olen eri mieltä, tai uskallan ihmetellä epäloogisuutta koskien konfliktia, mitkä eivät tue lännen narratiivia, olen Putinin trolli ja Trump-fani.😁
 
vierailija
Tuota tuota, kannattaa Lispetti katsoa esim. Hanna Smithin haastattelut eiliseltä ja tältä aamulta. Ihan kiihkotta.

Näillä ihmisillä on näkemystä, tietoa ja osaamista, sinun taviksen mutuilu on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kaikella palstaystävyydellä tämän sanon.
Eihän se ollut taviksen mutuilua, vaan Venäjän presidentin tiedottaja Dmitri Peskovn sanoin. .
 
Tuota tuota, kannattaa Lispetti katsoa esim. Hanna Smithin haastattelut eiliseltä ja tältä aamulta. Ihan kiihkotta.

Näillä ihmisillä on näkemystä, tietoa ja osaamista, sinun taviksen mutuilu on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kaikella palstaystävyydellä tämän sanon.
Jos mielenkiintoa asiaa kohtaan riittää, oli asia mikä hyvänsä - asiaa tutkitaan monesta eri lähteestä. Ei vastaukset löydy yhdestä narratiivista.
 
vierailija
Jos mielenkiintoa asiaa kohtaan riittää, oli asia mikä hyvänsä - asiaa tutkitaan monesta eri lähteestä. Ei vastaukset löydy yhdestä narratiivista.
Varmasti, mutta näillä ihmisillä on osaamista ja tietoa. Tiedätkö, että nuo aiemmin kirjoittamasi fraasit mm. epäilyt USA:n osuudesta, olen miltei sanasta sanaan lukenut jo useamman ihmisen kommenteissa eri kielillä. Samat salaliittoteoriat ja samat porukat. Yrittäisit kerrankin irrottautua näistä yhteyksistä ja oikeasti ajatella itse ja kuunnella niitä, jotka oikeasti tietävät.

Pystyt kyllä parempaan.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Tässä pidempi pätkä eiliseltä.

 
Varmasti, mutta näillä ihmisillä on osaamista ja tietoa. Tiedätkö, että nuo aiemmin kirjoittamasi fraasit mm. epäilyt USA:n osuudesta, olen miltei sanasta sanaan lukenut jo useamman ihmisen kommenteissa eri kielillä. Samat salaliittoteoriat ja samat porukat. Yrittäisit kerrankin irrottautua näistä yhteyksistä ja oikeasti ajatella itse ja kuunnella niitä, jotka oikeasti tietävät.

Pystyt kyllä parempaan.
Jos tarkoituksenasi on estää minua ajattelemasta ja yrittää neuvoa mitä minun tulee ajatella niin miten vapaasti sanottaisit omaa toimintaasi?
 

Yhteistyössä