velka asiaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
olisiko kenelläkään tietoa velkaneuvonnasta?? taikka ihan kokemustakin?
kun on olemassa se takuu säätiö missä maksetaan kaikki velat ja niitä maksetaan sitten säätiölle takaisin niin pääseekö kaikki halukkaat siihen
vai miten ne ihmiset siihen valitaan?
olen erittäin velkainen ihminen ja nyt haluaisin saada raha asiat kuntoon, mutta tuntuu turhauttavalta niitä yrittää maksaa itse kuukausittain kun koko aika nousee korot kaikissa ym..
 

Similar threads

Yhteistyössä