M
minä vaan
Vieras
olisiko kenelläkään tietoa velkaneuvonnasta?? taikka ihan kokemustakin?
kun on olemassa se takuu säätiö missä maksetaan kaikki velat ja niitä maksetaan sitten säätiölle takaisin niin pääseekö kaikki halukkaat siihen
vai miten ne ihmiset siihen valitaan?
olen erittäin velkainen ihminen ja nyt haluaisin saada raha asiat kuntoon, mutta tuntuu turhauttavalta niitä yrittää maksaa itse kuukausittain kun koko aika nousee korot kaikissa ym..
kun on olemassa se takuu säätiö missä maksetaan kaikki velat ja niitä maksetaan sitten säätiölle takaisin niin pääseekö kaikki halukkaat siihen
vai miten ne ihmiset siihen valitaan?
olen erittäin velkainen ihminen ja nyt haluaisin saada raha asiat kuntoon, mutta tuntuu turhauttavalta niitä yrittää maksaa itse kuukausittain kun koko aika nousee korot kaikissa ym..