Veikkauksia, mikähän mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeä vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeä vieras

Vieras
Neljättä päivää koskee oikealle alavatsaan. Sattuu kävellessä ja kun käy istumaan, niin painaa jotenkin oudosti mahaan. Levossa jomottelee tasaisesti. Kipu ei ole järisyttävän kovaa, mutta mielummin lepäilen kun kävelen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mene ihmeessä käymään terkkarissa ja aluksi mittää lämpö kainalosta ja peräsuolesta, jos niissä on asteen ero, on kyseessä umpisuoli.

Ja muista, mittaa ensin sieltä alempaa, sitten samalla mittarilla etenet ylöspäin.. viimeksi suusta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jos oot:
nainen, niin veikkaisin sun "rööreissä" jotaan. Raskaana??
Vaikka nyt oikeella niin jos se nyt ihan alavatsalla ei siel kyl umpparii oo..Se on ylempänä...

En ole raskaan, mutta voikohan kysta munasarjoissa aiheuttaa tälläistä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jos oot:
nainen, niin veikkaisin sun "rööreissä" jotaan. Raskaana??
Vaikka nyt oikeella niin jos se nyt ihan alavatsalla ei siel kyl umpparii oo..Se on ylempänä...

En ole raskaan, mutta voikohan kysta munasarjoissa aiheuttaa tälläistä?

Voi.
Mutta tuo terkkarissa käynti ei ole hassumpi asia jos oireet jo neljättä päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja kipeä vieras:
Neljättä päivää koskee oikealle alavatsaan. Sattuu kävellessä ja kun käy istumaan, niin painaa jotenkin oudosti mahaan. Levossa jomottelee tasaisesti. Kipu ei ole järisyttävän kovaa, mutta mielummin lepäilen kun kävelen.

Mulla ollut viime aikoina joka kuukaus viikko menkkojen loppumisen jälkeen vastaavanlaisia kipuja, kestää 5-7vrk ja oon laittanut oviskipujen piikkiin.
Nyt kuitenkin oon menossa ultraan varmuuden vuoks parin viikon päästä, kun taas odotetut kivut alkavat. Jotenkin kuitenkin vaikee uskoo, että olis noita oviskipuja, kun kerta kestävät noinkin pitkään.

Lääkärissä käyty. Umpparin sulki aika varmasti pois. Tulehdusarvot oli normaalit ja pissanäyte puhdas. Epäili, että voi olla kysta munasarjassa tai ärtynyt suoli. Jos ei helpota tai pahenee niin takaisin lääkäriin.

Yhteistyössä