Veikkauksia, kuka putoaa tänään X-factorysta?

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Laitetaas taas tällainen kysely. =) Itse veikkaan että Soul Sisters. Minusta he ovat erittäin hyviä, mutta koska ovat olleet pudotusuhan alla jo kaksi kertaa, niin kansa ei ilmeisesti tykkää.

Luulen että lopputaistoon noiden lisäksi joutuu Yrjänä, siis ne kaksi jotka saavat laulaa "pelastusbiisin". Luulen kuitenkin että naiset äänestävät Yrjänää tämän ulkonäön ja karsiman takia, vaikkei hän laulajana olekaan mikään kummoinen.

Muita veikkauksia ja perusteluja?
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Soulsistersit on karseita. Kai ne laulaa osaa mut mua ärsyttää ne laulajat ja tyyli ja varsinkin se musiikki. Sit siitä Samulista en tykkää kans yhtään. Jotenkin noiden persoonat ja musiikkityyli ärsyttää.
 
Vieras
On vähän kunnalliset kisat taas. Ihan Idols luokkaa. Ne jotka osaa laulaa tippuu ja omituiset otukset vaan rikkinäisissä nahkahousuissa ilman ääntä sen kun porskuttaa. Ei tässä tasoa haeta vaan pelleä?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
On vähän kunnalliset kisat taas. Ihan Idols luokkaa. Ne jotka osaa laulaa tippuu ja omituiset otukset vaan rikkinäisissä nahkahousuissa ilman ääntä sen kun porskuttaa. Ei tässä tasoa haeta vaan pelleä?
Kummalliset kisat toki :D
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Soulsisters ja Samuli pudotukseen...
Mun mielestä Soulsistersin paikka ei edes ole tuossa kilpailussa, on jotenkin liian ammattimainen.
Samaa mieltä Soul Sisterseistä, hyviä ovat, mutta painivat jotenkin ihan eri kategoriassa kuin muut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Soulsisters ja Samuli pudotukseen...
Mun mielestä Soulsistersin paikka ei edes ole tuossa kilpailussa, on jotenkin liian ammattimainen.
Samaa mieltä Soul Sisterseistä, hyviä ovat, mutta painivat jotenkin ihan eri kategoriassa kuin muut.
viime sunnuntain kilpailu asetelma oli todella epäreilu Merjaa kohtaan :|
 
Mä nauroin veet silmissä ku se poikaryhmä laulo sitä peppikarhu lauluaan :D Ne on vain jotenki ihan uskomattoman hyviä.. ehkei ihan tähän ohjelmaan, mut jos osaavat nuin hyvin laulaa lastenlauluja ni WAU :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllä ne Soulsistersit sais jo lähettää kotiin, tyhmää kun tuomarit voi tuolleen pitää jotakuta mukana vaikkei yleisö äänestä niitä.
niin...näinköhän Soulsisters voittaa tuomaripelillä, kun "heillä on koulutusta ja monen vuoden kokemus ja tekevät laulujakin ihan itse" :|
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllä ne Soulsistersit sais jo lähettää kotiin, tyhmää kun tuomarit voi tuolleen pitää jotakuta mukana vaikkei yleisö äänestä niitä.
Niinpä. Tuomarit pitävät ne mukana koska ovat ammattimaisia ja taitavia, mutta totuus on ettei kansa tykkää heistä. Kyllä he putoavat pian, en usko että voivat pitkään enää niitä siellä pitää, jos ei kansa edelleenkään tykkää.

Minusta olisi ehkä parempi jos tuomarit eivät saisi vaikuttaa ollenkaan, vaan kansa päättäisi suoraan kuka lähtee ja kuka jää. Silloin todennäköisesti Souls Sisters olisi jo pudonnut.

Hyviä he ovat, en sitä sano, mutta musiikkityyli ei vaan iske suureen yleisöön.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllä ne Soulsistersit sais jo lähettää kotiin, tyhmää kun tuomarit voi tuolleen pitää jotakuta mukana vaikkei yleisö äänestä niitä.
niin...näinköhän Soulsisters voittaa tuomaripelillä, kun "heillä on koulutusta ja monen vuoden kokemus ja tekevät laulujakin ihan itse" :|
Minusta olisi parempi jos tuomarit ei saisi vaikuttaa, kansahan se levyjä ostaa. (tai ei osta )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Christian vois tippua.
samaa mieltä, liikaa teatteria mun makuun, sen esiintyessä ajattelee vaan kokoajan että keskityppä välillä siihen lauluunkin, tuntuu että sillä liikkuu enemmän päässä miltä se näyttää ja mihin seuraavaks loikkaa. En tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllä ne Soulsistersit sais jo lähettää kotiin, tyhmää kun tuomarit voi tuolleen pitää jotakuta mukana vaikkei yleisö äänestä niitä.
niin...näinköhän Soulsisters voittaa tuomaripelillä, kun "heillä on koulutusta ja monen vuoden kokemus ja tekevät laulujakin ihan itse" :|
Minusta olisi parempi jos tuomarit ei saisi vaikuttaa, kansahan se levyjä ostaa. (tai ei osta )
ja Soulsistersin tapauksessa toden näköisesti ei osta...
 

Yhteistyössä