Veikatkaa kuvan perusteella kiloja kun senttejä on 160

• Viestiketjun aloittaja kilo
  • Ensimmäinen viesti
täh
Alkuperäinen kirjoittaja tr:
itse olen 161cm ja painan 52kg ja olen aikalailla hoikempi joten veikkaan 62kg.
täh. miten voi olla hoikempi? kuvissa näyttää yleensä vähän pyöreämmältä. ja tuo oli jo tosi laiha. jopa kuvassa. ei voi mitenkään painaa yli 50 kiloa.

vieras
Ei voi olla totta, ootteko kateellisia toisen hoikkuudesta vai miks veikkaatte noin yläkanttiin (62...) Ite oon 170cm ja 62kg ja näytän silti paljon paksummalta!

Ap veikkaan että 50.

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi olla totta, ootteko kateellisia toisen hoikkuudesta vai miks veikkaatte noin yläkanttiin (62...) Ite oon 170cm ja 62kg ja näytän silti paljon paksummalta!

Ap veikkaan että 50.
Tätä mietin itekin, melkoisen yläkanttiin tulee arvauksia :eek:

Juu

Ap veikkaan että 50.
Mä olen 175 ja 61 ja näytän hoikemmalta. Sä et nyt ota oikein pituustekijää huomioon.

Toi hassu asento johtuu varmaan siitä kun kiristää kädellä selän takana paitaa piukalle että vyötärö menis suppuun, veikkaan ma.

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Ap veikkaan että 50.
Mä olen 175 ja 61 ja näytän hoikemmalta. Sä et nyt ota oikein pituustekijää huomioon.

Toi hassu asento johtuu varmaan siitä kun kiristää kädellä selän takana paitaa piukalle että vyötärö menis suppuun, veikkaan ma.
160-senttinen ei tolla kropalla paina 62, ei varmasti. SÄ et taida itse ymmärtää "pituustekijästä" hölkäsen pöläystä!
Sanon 48.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei sillä kilomäärällä ole väliä, näyttää ihan sopivalta minun silmään.
Mä peesaan tätä.

Jos kuitenkin noin laskun avulla miettisi että ihanne olisi siinä 10 pois pituudesta siis jos vaikka 160cm niin 50kg karkeasti niin jossain siinä hollilla toi paino varmana on. =)

miuku
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Ap veikkaan että 50.

160-senttinen ei tolla kropalla paina 62, ei varmasti. SÄ et taida itse ymmärtää "pituustekijästä" hölkäsen pöläystä!
Sanon 48.
peesaan "harmaata", ei 160cm pitkä voi painaa 62 kg jos on noinkin sopusuhtaisen näköinen kuvassa, tai jopa hiukan laiha...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja -----:
todella paksut käsivarret, ei voi mitenkään olla 50 kg, pakko olla yli 60
Eipä tietenkään voi vaikuttaa kuvassa, että käsi on lähempänä? Minua on alkanut ärsyttää ihmisten kyvyttömyys lukea kuvia. Ei olla oikeen visuaalisia, mutta pädetään niin maan ----!

Yhteistyössä