45-50?Alkuperäinen kirjoittaja kilo:http://www.aijaa.com/v.php?i=5469552.jpg
täh. miten voi olla hoikempi? kuvissa näyttää yleensä vähän pyöreämmältä. ja tuo oli jo tosi laiha. jopa kuvassa. ei voi mitenkään painaa yli 50 kiloa.Alkuperäinen kirjoittaja tr:itse olen 161cm ja painan 52kg ja olen aikalailla hoikempi joten veikkaan 62kg.
Tätä mietin itekin, melkoisen yläkanttiin tulee arvauksiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi olla totta, ootteko kateellisia toisen hoikkuudesta vai miks veikkaatte noin yläkanttiin (62...) Ite oon 170cm ja 62kg ja näytän silti paljon paksummalta!
Ap veikkaan että 50.
Mä olen 175 ja 61 ja näytän hoikemmalta. Sä et nyt ota oikein pituustekijää huomioon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi olla totta, ootteko kateellisia toisen hoikkuudesta vai miks veikkaatte noin yläkanttiin (62...) Ite oon 170cm ja 62kg ja näytän silti paljon paksummalta!
Ap veikkaan että 50.
160-senttinen ei tolla kropalla paina 62, ei varmasti. SÄ et taida itse ymmärtää "pituustekijästä" hölkäsen pöläystä!Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mä olen 175 ja 61 ja näytän hoikemmalta. Sä et nyt ota oikein pituustekijää huomioon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi olla totta, ootteko kateellisia toisen hoikkuudesta vai miks veikkaatte noin yläkanttiin (62...) Ite oon 170cm ja 62kg ja näytän silti paljon paksummalta!
Ap veikkaan että 50.
Toi hassu asento johtuu varmaan siitä kun kiristää kädellä selän takana paitaa piukalle että vyötärö menis suppuun, veikkaan ma.
Mä peesaan tätä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sillä kilomäärällä ole väliä, näyttää ihan sopivalta minun silmään.
peesaan "harmaata", ei 160cm pitkä voi painaa 62 kg jos on noinkin sopusuhtaisen näköinen kuvassa, tai jopa hiukan laiha...Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:160-senttinen ei tolla kropalla paina 62, ei varmasti. SÄ et taida itse ymmärtää "pituustekijästä" hölkäsen pöläystä!Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mä olen 175 ja 61 ja näytän hoikemmalta. Sä et nyt ota oikein pituustekijää huomioon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi olla totta, ootteko kateellisia toisen hoikkuudesta vai miks veikkaatte noin yläkanttiin (62...) Ite oon 170cm ja 62kg ja näytän silti paljon paksummalta!
Ap veikkaan että 50.
Toi hassu asento johtuu varmaan siitä kun kiristää kädellä selän takana paitaa piukalle että vyötärö menis suppuun, veikkaan ma.
Sanon 48.
Eipä tietenkään voi vaikuttaa kuvassa, että käsi on lähempänä? Minua on alkanut ärsyttää ihmisten kyvyttömyys lukea kuvia. Ei olla oikeen visuaalisia, mutta pädetään niin maan ----!Alkuperäinen kirjoittaja -----:todella paksut käsivarret, ei voi mitenkään olla 50 kg, pakko olla yli 60
Onko tässä oikea "ap" kyseessä? Oon nimittäin itse 169/62 ja paksumpi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:painoin tuolloin 62