Vehnänalkioöljy

Bianca72
Menin sitten testaamaan ja NEGAN!!! :headwall: :headwall: ...ALKAA TODELLA OTTAMAAN PANNUUN...TARTTIS SAADA MÄKKÄRIN ATERIA MURHEISIIN :'( Oho!Sorry, kun huusin... :/

Niin ja ovis oli vissiin viime viikon ma-ke(?)
 
Huomenia täällä suunnassa testattu kp 25 yöllä ja nyt yöllä kp 26/30 raskaustatsteihin haamut ;=) :heart:

perjantai aamuna ja sunnuntaina seuraavat testaukset.. :wave:

Ihanaa päivää kaikille tänäänkin! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Miekin voisin liittyä joukkoon jos huolitte =). Aloitin tässä kierrossa vehnänalkioöljyn käytön, lisäksi syön helokkikapseleita ja omega3. Kaikkea pitää kokeilla. Helokkikapselit on mulla lyhentänyt viikolla kiertoa, joten en uskalla jättää niitä pois koska en halua pitkiä kiertoja takaisin.
Nyt on menossa kp4/33-34 eka öljy kierto ja yritys alkanut 07/07. Lapsettomuustutkimukset ollaan aloitettu tässä lähiaikoina, mutta mitään tuloksia ei olla vielä saatu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Perjantaina


KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



Evenstar..............kp55/~43-52......yk1/2009.....esikko.
Pelkkää kriisiä ....kp23/26-28......öljyä, noin 7vko
Taikakuu...............kp 8/32 yk 2 ...........43.s pv öljyä
Stellina :.............kp 7/26-28,alk9/07..esikko..........muutama kuukausi öljyä
Rosetta.........................kp6/33-34 eka öljy kierto ja yritys alkanut 07/07.
Riiksu...................kp yk öljyä10/08 alkaen
Ykköskierrolla mukana ollut:

(Tyty86......................kp/........yk8....esikko.....30pv vehnä)
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......43pv vehnä
Rusina-Pähkinä....kp5/26...yk yli3v...öljyä 06/08...tm 8/08
Bianca72 ............kp3/28......yk3 öljyn knssa, 13pv öljyä
Haamut:


Plussanneet:




mimi79.................kp27.....................yk5v..ivf , 13vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08..Paljon Onnea!!
Unicornis 1. kierros öljyä ja inssi Onnea!!
Rouva Pikkumyy...kp28/30.............yk2/.yht..53.pv/km2/08,tm8/08

]
 
Ole hyvä vain Rosetta ja tervetuloa kovasti mukaan kokeilupinoomme! :heart: :flower:


Oma napa olen voinut iltapvstä lähtien todella huonosti, huonovointisuutta ja päänsärkyä, nukuin 1,5 tuntia ja pian ajattelin mennä ulos vähän saamaan happea, koska huomenna töihin meno ja illalla risteily :heart:

PlussailuOnnea kaikille!

:heart: :wave:

 
Ostin myös tänään tuta vehnäalkio öljyä. Haluan kans kokeilla josko se auttaisi.

Meistäkään ei mitään vikaa ole löytynyt ja 3-vuotta ollaan kuitenki raskautta toivottu. Kävin ekan kerran alkion siirrossa elokuussa josta tuloksena kohdunulkoinen raskaus. Yritettiin piikitys hoidolla pois, mutta sitte tulinki niin kipeeksi et jouduin leikkaukseen. Oikea munatorvi jouduttiin poistamaan. Kohdunulkoinen raskaus oli repiny sen rikki. Nyt sitten odotellessa koska saadaan mennä uudestaan alkion siirtoon. Pakkasessa on 2 alkiota.

On ollu todellakin raskasta aikaa ja oon ollu masentunu, itkuinen ja monet kerrat oon meinannu luopua toivosta. Onneksi on näitä keskustelu palstoja ja hyvät tukijoukot jotka on auttanu kauheen paljon vaikeina aikoina. :'(
 
Huomenia , tälläinen oli tulos aamulla eli raskaana taidan olla, eli oloni huonovointinen johtuu siitä, nyt vain koko sydämestämme toivomme, että saisimme tällä kolmannella kerralla vauvan syliin asti virkeänä kesä-heinäkuussa. :heart: :saint:


Ihanaa päivää kaikille ja PlussailuOnnea pinolle ihan jokaiselle!


Rva Pikkumyy :heart: :wave: ja kohdussa kasvava-kehittyvä OnniEmmi :heart:
 
Rusina-pähkinä :hug: kiitos. Yritetään jaksaa ja toivotaan että se aurinko paistaa meille kaikkille vielä joskus.

Rosetta :hug: ja kiitos.

Pikkumyylle hurjasti onnea.

Mulla on nuo kierto päivät vielä aika hukassa tuon leikkauksen jälkeen (leikkaus oli 5.10) mutta luulenpa että mulla nuo menkat kuitenki alkoi 7-11.10. Näistä en kyllä mene ihan sata takuuseen, mutta olo ja vuoto oli sillon ihan ku menkoissa. Ite oon noista päivistä yrittäny sit kierron laskee. Menkkojen pitäs alkaa sit niinku viimestään 7.11.
 
Rusina-Pähkinä: Kiitos onnen toivotuksistasi! :flower: Poistan sinut listalta pyynnöstäsi, mutta käy kertomassa silti kuulumisiasi! :flower:

Rosetta: Kiitos onnitteluistasi!! :flower:

Riiksu
:Kiitos myös sinulle onnitteluistasi! :flower:

Teille kaikille toivon plussailuOnnea! :heart: +++++++++++++++++++ :whistle:

Lähdemme laivaristeilylle tänään saa nähdä miten sopii huimaus/pahoinvointi ja merenkäynti yhteen!? :saint: :D No kiva on kuitenkin mennä, meillä on kuukauden päästä 1-vuotis hääpäiväkin! :heart: + :heart: =3 :saint:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi :heart: :wave:


 
Hepsan :wave: Tulin kurkistamaan tätä ketjua kun päätin, että tälle kierrolle otetaan kaikki keinot avuksi jotta nyytti saataisiin aikaan B)

Luin tätä teidän ketjua läpi ja ostinkin tänään kauppareissulla vehnänalkioöljy-kapseleita luontaistuote-hyllystä. Kysyn siis, että onko nuo kapselit yhtä hyviä/tehokkaita kuin itse öljy? Onko kellään tietoa,kokemusta tai muuta tuntumaa asiaan... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Maanantaina


KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



Evenstar..............kp58/~43-52......yk1/2009.....esikko.
Pelkkää kriisiä ....kp26/26-28......öljyä, noin 8vko
Taikakuu...............kp 11/32 yk 2 ...........44.s pv öljyä
Stellina :.............kp 10/26-28,alk9/07..esikko..........muutama kuukausi öljyä
Rosetta.........................kp8/33-34 eka öljy kierto ja yritys alkanut 07/07.
Kesäheinä -07.......................kp?/?....vehnäalkiokapselit käytössä
Riiksu...................kp yk öljyä10/08 alkaen
Ykköskierrolla mukana ollut:

(Tyty86......................kp/........yk8....esikko.....30pv vehnä)
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......43pv vehnä
Rusina-Pähkinä....kp8/26...yk yli3v...öljyä 06/08...tm 8/08
Bianca72 ............kp6/28......yk3 öljyn knssa, 13pv öljyä
Haamut:


Plussanneet:




mimi79.................kp27.....................yk5v..ivf , 13vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08..Paljon Onnea!!
Unicornis 1. kierros öljyä ja inssi Onnea!!
Rouva Pikkumyy...kp28/30.............yk2/.yht..53.pv/km2/08,tm8/08

]
 
Taikakuu: Laita Googleen hakusanaksi helokkikapselit ja raskauden yritys niin löydät paremmin tietoa =). Mulla on niiden käytön jälkeen tosiaan kierrot lyhentynyt viikolla eli nyt kierrot ollut 33-34 aikaisemmin 38-48. Mie oon ottanut noita helokkikapseleita yhden aamulla ja yhden illalla ovikseen asti. Lisäksi oon ootanut vielä omega3 kapselin kerran päivässä ja tässä kierrossa sitten vielä teelusikallisen vehnänalkioöljyä. Kunnon lääkearsenaali mulla :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Lauantaina


KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



Evenstar..............kp63/~43-52......yk1/2009.....esikko.
Pelkkää kriisiä ....kp4/26-28......öljyä, noin 8vko
Taikakuu...............kp 16/32 yk 2 ...........49.s pv öljyä
Stellina :.............kp 15/26-28,alk9/07..esikko..........muutama kuukausi öljyä
Rosetta.........................kp13/33-34 eka öljy kierto ja yritys alkanut 07/07.
Kesäheinä -07.......................kp?/?....vehnäalkiokapselit käytössä
Riiksu...................kp yk öljyä10/08 alkaen
Ykköskierrolla mukana ollut:

(Tyty86......................kp/........yk8....esikko.....30pv vehnä)
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......43pv vehnä
Rusina-Pähkinä....kp13/26...yk yli3v...öljyä 06/08...tm 8/08
Bianca72 ............kp11/28......yk3 öljyn knssa, 13pv öljyä
Haamut:


Plussanneet:




mimi79.................kp27.....................yk5v..ivf , 13vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08..Paljon Onnea!!
Unicornis 1. kierros öljyä ja inssi Onnea!!
Rouva Pikkumyy...kp28/30.............yk2/.yht..53.pv/km2/08,tm8/08

]
 
Juuri tuossa soitin Lääkärille ja kysäisin kuinka voi seuraavan alkion siirron tehdä kun mulla se leikkaus oli 5.10. Olisin jo seuraavista menkoista menny jo kovasti, mutta täytyy nyt odottaa kontrolli käyntiä ja sitte kun lekuri on varmistanu että kaikki kunnossa niin sitten vasta. Ei vaan millään jaksais odottaa ku sitä nyyttiä niin kovasti haluis jo. On ollut muuten pahoin vointeja joka päivä, mutta eihän se mitään vielä merkkaa. *Silti toivoo kovasti et menkat ei alkaiskaan*

Lisäisin vielä että lääkäri soittikin justiin ja sain ajan ens viikon maanantaiksi klo:10.00 =)
 

Yhteistyössä