Vehnänalkioöljy

evenstar mie oon saanu ton öljyn menee sillee et otan nenästä kii ja nielen sen lusikallisen sitä litkuu..sit äkkii mehuu päälle ja sit vasta irrotan nenästä :LOL: oon ku lapset jotka ei voi syyä pahaa ruokaa..mutta kun tuo vaan on nii pahaa..mitkä on muute siu kp:t ja yk:t..esikkoko?
minzu joo testissä tuski näkyis mittää jos eile oisit testannu..mutta siellä tosiaa on piinapäivät :p toi loppukierto on aina hermoja raastavaa..
rusina pähkinä mie syön kasn tota beko strongii..nii ja rautaa ja c-vitamiinia..tahtoo hemppari aina laskee liikaa..
pikku myy mites siellä jaksellaan?

Joo eli mielähen v.lopuks sukuloimaa..eli minuu ei täl näy.. :wave: mutta jos sjoku vaa haluu päivitellä ni se sopii..nyt tosiaa nii paljo duunissa kiirettä..
 
Heissan , täällä jaksellaan ihan hyvin! Munasarjoissa molemmin puolin tunnetta, että jotain mukavaa tapahtumassa, minullahan melkein aina 2 munasolua irtoamassa. Vuodot on loppu ja tänään pitäisi mies houkutella harjoituksiin! :heart: :saint:

Kyllä työpäivät väsyttää, mutta ei voi mitään, kun töissäkin on käytävä! :headwall: :heart:

Ihanaa pvn jatkoa vaan kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
evenstar mie oon saanu ton öljyn menee sillee et otan nenästä kii ja nielen sen lusikallisen sitä litkuu..sit äkkii mehuu päälle ja sit vasta irrotan nenästä :LOL: oon ku lapset jotka ei voi syyä pahaa ruokaa..mutta kun tuo vaan on nii pahaa..mitkä on muute siu kp:t ja yk:t..esikkoko?
Heh :LOL:

Kokeilin tänä aamuna sitä "leipäpala suuhun, pureksimista, öljy mukaan ja pikainen nielaisu" -metodia ja haukkasin päälle heti vielä toisen palan leipää. Toimi ihan kohtalaisesti, ei tarvinnut yökkiä. :whistle: Mut aika kauheeta se öljy silti on. Miksei sitä myydä kapseleina?

Kp on tänään 5/43-46 (joudun tosin ehkä päivittään tota kierron pituutta myöhemmin, vasta tässä selvittelen asiaa), yykoita (yk) ei vielä ole, vaan inssit aloitettaneen joskus alkuvuodesta ensi vuonna. Ja esikko on hakusessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MinzuS:
Mulla on vehnänalkioöljykapseleita käytössä.
Mistä sä olet löytänyt vehnänalkioöljykapseleita?

Kyselin noista kapseleista Kampin keskuksen Life-myymälässä ja ainakin siellä myyjä väitti, ettei vehnänalkioöljyä ole edes saatavissa muuten kuin öljymuodossa. Stockalla en ole käynyt kyselemässä, mut muistaakseni Hesan keskustan Sokoksellakin tarjottiin vain nestemäistä öljyä, kun kyselin heiltä vehnänalkioöljystä.
 
Mun mies on myyny noita Goldenin tuotteita ja myy kai vieläkin, siksi niitä meiltä löytyikin kotoa :LOL:

Testasin negan aamulla viideltä, kyllä siinä jotain olisi pitänyt jo näkyä, mutta ihan puhdas nega se oli. Sitten lähdin punttisalille ja huhkin siellä tunnin ja kävin saunassa. Töihin ajellessa poikkesin kaupan kautta ja ostin kaksi karkkipussia. Kyllä tää tästä taas :)

Menen kyllä käymään vielä maanantaina verikokeessa, ennen ku lopetan luget.

Hoitoja jatketaan, kaksi alkiota vielä odottelee pakkasessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



MinzuS.................kp30/28-31...........yk5v..........esikko.......7.pv vehnä(PAS...ktt3)
Tyty86..................kp12/30-35.............yk7............esikko......8pv vehnä
Rouva Pikkumyy...*kp11/32*.............*yk1*.......1.yht..6.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp8/43-46..............yk?..........esikko.............?
Rusina-Pähkinä....kp7/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08


Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
 
sain vihdoinkin ostettua vehnänalkioöljyä. Otan sen kanssa omenaviinietikkaa että saa kummatkin ällötykset alas samalla kertaa. Kiva salaatinkastikedrinkki. Tänään sekoitin öljyn aamujugurttiin mutta sitten ällötti kun se ei ensin sekoittunut kunnolla ja jugurtti oli öljyistä. tiedättekö annostuksesta kun pullon kyljessä lukee 5mg/päivä mutta en tiedä miten paljon se on. Eli ruokalusikallisen oon ottanut.
 

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


MinzuS.................kp32/28-31...........yk5v..........esikko.......9pv vehnä
Tyty86..................kp14/30-35.............yk7............esikko.....14pv vehnä
Rouva Pikkumyy...*kp13/32*.............*yk1*.......1.yht..12.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp10/43-46..............yk?..........esikko.............?
Rusina-Pähkinä....kp9/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
mimi79.................kp?.......................yk?................

Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto: [/quote]
 
Nega vielä virallisena testipäivänäkin testattu ja en sitten lähteny sinne verikokeeseen, ei oikein huvittanu ajaa 150km vaan sen verikokeen takia. Kyllä se viimekskin näkyi ihan selkeänä haamuna testissä se 15hcg nousu. Nyt on ollu ihan puhdas nega joka kerta kun olen testin tehny ja mähän tein niitä 5.

Nyt sitten kohti uutta PAS:ia

Tosta listasta vois ottaa mun kohdalta sieltä perästä pois sen: (PAS...ktt3)
 
Heissan öljyläiset, täällä tuntemuksia että ovis olisi tulossa,mutta en ole ihan varma,en jaksa testailla,kunhan sängyssä viihdytään sopivasti ja toivomme parasta jaöljyt edelleen kuviossa. :heart:

Rva Pikkumyy

Pahoittelut minzulle rtestin negasta! :hug:
 
Hei täähän on kiva palsta! Juu, nyt plussataan vehnänalkioöljyllä! Eli mulla meneillään kp6, yk5vuotta, eka IVF ja punktio ensi maanantaina. tuosta sängyssä viihtymisestä.. B)on vähän viihtyminen ollut niin ja näin tässä pitkittyneessä prosessissa. tässä kierrossa sitten ei onneks tarvi makkarissa pingottaa kun lääkärit hoitaa kaiken! uskomatonta ajatella että jonain päivänä seksiä voisi harrastaa "muuten vaan". hyvä kun eksyin tänne koska olin unohtanut ottaa päivän öljysatsin. *jääkaapille*
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


MinzuS.................kp?/28-31...........yk5v..........esikko.......12pv vehnä
Tyty86..................kp17/30-35.............yk7............esikko.....17pv vehnä
Rouva Pikkumyy...*kp16/32*.............*yk1*.......1.yht..15.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp13/43-46..............yk?..........esikko.............?
Rusina-Pähkinä....kp12/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
mimi79.................kp8......................yk5v..ivf ma 15.9.2008
Taikakuu

Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
[/quote]

[/b]
 
mukavaa et rouva pikkumyy jaksaa päivitellä =) kiitos..ja tervetuloo mimi :wave:
Täällä alkaa pikkuhiljaa ovistestit tummentuu..eli ehkä parin pv sisäs on ovis..mies vaa aikoo lähtee lappii jo.joten saa nähä jääkö ovis hyödyntämättä :ashamed:
 
Toinen avattu pullo on K-kaupan luontaistuotehyllystä 200ml Reform merkkinen, avaamaton on jostain verkkoapteekista tilaamani ja on 200ml NEO-E nimeltään;=)

Suosittelen lämpimästi Taikakuu! :saint:

Kerro kun saan päivittää ensimmäisen käyttöpäiväsi, tai joku muukin tietty voipi päivitellä! :heart:

Hyvin on vaikuttanut kahden viikon kokemuksella kuivaan ihooni ja kuiviin hiuksiini! Ja ainakin "liukkaus" lisääntynyt en tiedä, johtuneekohan öljystä vai greippimehusta!?

Hyvät illanjatkot kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä