Vehnänalkioöljy

RusinaPähkinä, sinulla saattaa olla ovis päällä, koska kipuilua munasarjoissa. :heart:
Minulla helmikuussa km 8.2.2008 ja kun menin jälkitarkastukseen 29.2.2008, olin juuri ovuloinut, eli nopeasti tapahtui, mutta silloin ehkäisimme.


Ihanaa aamua kaikille! :heart: :flower:
 

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


Tyty86..................kp4/30-35.............yk7............esikko......4pv vehnä
Rouva Pikkumyy..............*kp3/32*.............*yk1*.......1.yht..2.pv/km2/08,tm8/08
MinzuS.................kp22/28-31...........yk5v..........esikko.......3.pv vehnä(PAS...ktt3)
Rusina-Pähkinä....kp ?/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08


Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
 
Nonii..nyt on lista päiitetty =)
Rouva Pikkumyy onko parempi päivitys =) ?tahtoo vaan menee nimes kahelle riville...
rusina pähkinä ootko huomanu et onko toi öljy auttanu ovikseen,eli onko se tullut jossain kierros aiemmin?

Kyllä osaa olla toi öljy pahaa :x pitää pitää aina nenästä kii ku sitä nielee..yök

minzu siullahan on piinapäivät siellä meneillään :p toivotaan et kierto tuottas tulosta..

Saa nähä plussaako meistä kuinka moni ku tuota öljyy tylee litkittyy..
 
Kiitos, kiitos tyty, hyvin nätti on päivityksesi! :heart:
Kävin shoppailemas, me kun harrastetaan tanssia, niin kovin tekis mieli lähtee tanssimaan illalla tämän kovan kokemuksen jälkeen mieheni kanssa! :heart:

Ostin sellasen mustan yläosan ja mustat verkkosukkahousut! Ja hameen laitan , jos menemme. :saint: Nyt vaan saatte minusta "hassun" mielikuvan varmaan, mutta ihan tavallinen nuorekas nainen olen!

Minkäs ikäsiä te olette? Tyty on ilm 22v?
Minä olen 43v nuorekas liikuntaa harrastava rouva :heart:

Toivotaan, että moni tosiaan plussaa, se olisi niin hienoa, ja tietenkin myös mahdollisimman pian! :D


Ai niin miehenikin on tuossa öljykokeilussa mukana! :heart: :LOL:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
myy kovasti miekin yritin miestä saaha mukaa juomaa öljyy mut ei sitte lämmennykkää :/ harmi..ois ollu mukavaa =) noh mie "uhraudun" ja juon sitte..joo ja sis mie oon 22v kute vuosiluvusta voikin päätellä..ja en mie ainakaa pie myytä vanhana..miulla sukulaisii samoissa ikilöissä ja ovat niin räväköitä ja nuorekkaisya et oksat pois :p mutta miepä lähen kusettaa mein sekarotusta koiruusta.. :wave:
 
Joo piinapäivät on mulla meneillään ja mä olen nyt päättäny testailla noilla varastoimillani raskaustesteillä ktt8-ktt14 :D Jotain hupia pitää tähän piinailuunkin saada :LOL:

Me ollaan miehen kanssa molemmat kohtapian 35 vuotiaita, meillä on ikäeroa 17 päivää. Me tykätään kanssa tanssimisesta, mutta melkein ne tanssimiset jää häihin ja hirvipeijaisiin yms. juhliin. Tanssikurssillakin käytiin joskus kyllä yhdessä.

Minä olen nyt alkanut harrastamaan kuntosalilla käymistä. Yritän käydä viikossa 2-3krt punttisalilla ja 2krt spinningissä. Paino huitelee taivaissa, mutta on nyt ollut taas vähän laskusuunnassa. Tuossa viimevuoden loppuvuodesta ja tämän vuoden alussa oli painonpudotus n.10kg, mutta IVF yms. aiheutti sen, että pidin taukoa enemmästä laihistelusta. Nyt olen ihan vaan taas aloittamalla tuon säännöllisen liikunnan saanut painon menemään alaspäin.
 
Minzu, meilläkin kuntosalivehkeet autotallissa, eli hyvin pääsen , koska vaan nyt pidän taukoa tämän vuodon ajan , ja raskaana ei varmaan suositella sellaisia liikkeitä, jotka kohdistuvat alavatsaan tai tulee jännitystä alavatsaan.

Niin pyöräilen työmatkat 14km mennentullen joka työpv;=))Jopa nyt raskaana ollessani, mutta hitaammalla vauhdilla. :heart:

Kiitso tyty kommentistasi! :D

Elämänasenne myös pitää nuorena. :heart:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Mä olen miettinyt kyllä nyt kun toi PASkin tehtiin, että onkohan se kuinka viisasta käydä tuolla salilla, kun vasta olen sen taas aloittanutkin. Mut kun nyt olis into päällä siihenkin hommaan, niin ei viittis vähä väliä pitää taukoa. Ajattelin, että jos testiin tulee plussa niin sitten heivaan kun en ole mikään kokenut kuntoilija, se olis eri asia jos olisin tuota tehnyt säännöllisesti jo pidempään ja kunto olis hyvä. Mutkun mulla on ihan rapakunto ja sitä nyt hiljalleen koitan parannella. Olen mä ehkä nytkin vatsat tehny vähän höllemmin PASsin jälkeen, mutta kuitenkin jotain tehnyt. Kun hyvä se olis mun tota painoakin saada alaspäin. On tää välillä hankalaa, mutta ei sitä muuta elämää voi aina laittaa kahdeksi piinaviikoksi odottelemaankaan kokonaan.
 
Minzu: Minä tein innolla lomani viimeisen viikon kaikkia kuntosalijuttuja , ihan isoilla painoilla, pesin kaikki mattomme, en tiennyt olevani raskaana, en yhtään ymmärtänyt, että niin oli käynyt!! En edes koko ovulaatiota huomannut heinäkuun aikana, kun olimme lomalla myös vauvanteosta. Istuin motskan kyydissä yli 600km yhden pvn aikana :LOL:

Kaikkea voi tehdä, kun ei edes ymmärrä, että olin raskaana. :heart:
 
minzu tuolla missä mie käyn treenaa salil ja pumpissa ni vetäjätkii on paksuina pumpissa ja hyvin rauta nousee :D eli ite aijon kyl käydä tiuhaan tahtii salil vaikka tärppi käviskii..vatsojakii saa tehä nii pitkää ku vaa oma kunto sen kestää..ja aino vaan kuulema parempi jos raskausaikana liikkuu ja ennen sitä.. =) ite myös ratsastan,joten vaikka tärppi käviskii ni ratsaille vaan..ei tietty enää sit ku kaamee kössi mut nii pitkää ku maha antaa myöte ni meikä liikkuu..
 
Miun öljy on reformi nimistä, ja oikeesti tosi pahaa :x varmaan merkeillä eroja jos teillä ei maistu kovinkaa pahalta..tai sitte toi ei vaa sovi miu makuaisteille :D Meilläkii ois kuntosali kamoja (tanko ja painoja jne.) muttaku tähä kämppää ei mahu ne :/ joten pitää sinne salille mennä hikoilee..parempi ehkä nii,muute saattasin vaik kesken treenien pyyhkii pöytii muruista tai jotai :LOL:
 
Nostetaampa pinoa, hyvän näköinen tuo päivitys;=)) , kiitos siitä

Meillä myös Reformi merkkistä ja ihan öljyn makuista, käytämme ruuan valmistuksessa kylmäpuristettua rypsiöljyä, maku ei ole paljon erimakuinen.

Minulta otettiin hormonikierukka pois viimekesänä , ihan heinäkuun lopulla ja siitä alakanut tämä vauvakuumeilumme! :heart:

Olimme eilen tanssimassa, ja tanssimme niin, että koko jalat ihan kipeät nyt, minulla siis piikkikorkoiset tanssikengät, ja en yleensä käytä sellaisia niin jalat väsyivät, mutta hyvä niillä oli tanssia. Saavuimme kotia vasta 4:00 aamulla, hassua , koska yleensä herään kello 5:00 aamulla, mutta nyt vasta pääsin nukkumaan silloin;=))

Heräsimme 10:00 ja aamupalan ym jälkeen lähdimme Ruokakauppaan pyörillä, sitten ruoka / tunnin päikkärit viekukkain miehen kanssa :heart:

Nyt vasta kaksplussivujen selailua!

Missäs muut ovat??? :heart:

Rva Pikkumyy jo 3.s pv takana öljyä :p
 
Mie oon just jättämässä e-pillerit pois (söin niitä PCOSn takia) ja aloittamassa kierron kartoitusta, ja ostin myös vehnänalkioöljyä. Maanantaina on eka oikeasti pilleritön päivä ja siitä lähtien aattelin öljyä lusikoida. Sitten joskus, kun ekat inssit alkaa olla ajankohtaisia, täytyy varmaan lisätä ostoslistalle greippimehu ja karpalokapselit/karpalomehu... :saint:

Tai ehkä sitä greippimehua vois ostaa ovisbongailua varten jo aikasemminkin. Paljonkos mehua pitää päivässä juoda, että sillä olis vaikutusta limoihin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


Tyty86..................kp6/30-35.............yk7............esikko......6pv vehnä
Rouva Pikkumyy..............*kp5/32*.............*yk1*.......1.yht..4.pv/km2/08,tm8/08
MinzuS.................kp24/28-31...........yk5v..........esikko.......5.pv vehnä(PAS...ktt6)
Rusina-Pähkinä....kp ?/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08


Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
 
Huomenta..en oo oikein joutanu kirjottelee ku duunissa on 7pv työputki :eek: ni oon iha naatti,tois päin menin jo 8aikaa illal nukkuu.. |O ja nytkii töihi oon lähössä..pikkumyy,hyvä ku päivittelit..miulla kiireitä ainakii tää viikko..v.lopux lähetää miu äitin luo koko konkka ronkka (ukko ja elukat =) ) Lähen kahtoo 2viiko ikästä vauvvaa..hyvä ystävä sai tytön muutama viikko sitten..
Tänne ei kummempii..öljyy syön ja ovistestit tuli eile postiluukusta sissää..eli ovista ootellessa :D
evenstar tukko pinoon mukaan :wave: ?
 
Huomenta!
Tänään on menossa ktt8 ja en sitten aloittanut testailuja vielä, olis ollu kovin aikaistakin :D
Lauantaina mulla olis vyöhyketerapiaa, ehkä lauantaina aamulla ktt12 vois testata.
Oireita ei ole minkäänmoisia vieläkään.
 
Tyty86, voisinhan mie vaikka tullakin. Oon jo tuolla Odotuksen odottajissa ja vähän muuallakin, mut kyllä mie tännekin sovin, kun sitä vehnänalkioöljyä tosiaan aattelin kokeilla.

Ja itse öljystä puheen ollen, tänä aamuna oli yökkäysrefleksi enemmän kuin lähellä öljyn ottamisen jälkeen.. :x Pitää varmaan kehittää joku muu systeemi sen ottamiseen kuin pelkkä teelusikallisen nielaiseminen, eilinen eka kertakin tuntui aika ikävältä ja tänään tosiaan yskin/yökkäilin pari kertaa. Auttaiskohan se, jos haukkaisin vaikka palan leipää ja ottaisin öljylusikallisen ikään kuin palanpainikkeeksi? Ja heti päälle lisää leipää tai jotain..

Vaikkei vehnänalkioöljyn makukaan mikään hyvä ole, niin mulla ton yökkäysrefleksin aiheuttaa todennäköisesti enemmän sen öljyinen koostumus kuin maku. En mä pysty oliiviöljyäkään tosta vaan nielemään, vaikka muuten tykkäänkin oliviiöljystä tosi paljon (toisin kuin varsinaisista oliiveista).
 

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


Tyty86..................kp8/30-35.............yk7............esikko......8pv vehnä
Rouva Pikkumyy..............*kp7/32*.............*yk1*.......1.yht..6.pv/km2/08,tm8/08
MinzuS.................kp26/28-31...........yk5v..........esikko.......7.pv vehnä(PAS...ktt3)
Rusina-Pähkinä....kp 3/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
Evenstar..............kp4/43-46..............yk?..........esikko.............?

Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
 

Yhteistyössä