Vehnänalkioöljy

Oli pakko kommentoida, luin muutama päivä sitten aikani kuluksi aikaisempia ketjuja ja kirjoituksesi ketjussa "Luovunko toivosta" jäi mieleeni. Siinä oli paljon samoja ajatuksia, kuin mitä itsellä ajoittain liikkuu päässä.

Aivan ihana juttu, että saitte tällaisen yllätystärpin!!! :heart: ONNEA MAHDOTTOMASTI! :hug: Kyllä se tuntuu niin olevan että lapsi tulee silloin kun sitä vähiten odottaa... Toivon sydämestäni että kaikki menee sulla hyvin loppuun asti, ihana lukea tällaisia onnistumistarinoita!
Itsellä toivo välillä meinaa hiipua, kolmen clomikierron, kahden inssin ja kahden ICSI:n jälkeen :snotty: Mutta paistaa se aurinko vielä tähänkin risukasaan, pakko uskoa niin :D
Pitääpä kokeilla tuota vehnänalkioöljyä! =)
 
Kiitti Rusina-Pähkinä :hug: Kyllä se toivo aina jostain löytyy vaikka noi alkionsiirron jälkeiset pettymykset on ollut kyllä tosi rankkoja, viimeisin varsinkin.

Meillä yritystä vasta n.1.5v. ja paljon on jo ehtinyt tapahtua. Villiä että siitä on vasta vuosi kun söin ekat clomit ja nyt on jo näin paljon takana. Hoidot lähti nopeesti liikkeelle, koska mulla ovulointihäikkää (lievä PCO) ja miehellä heikohko simppatilanne. Meillä on ollut 10/03 tuulimunaraskaus/keskenmeno, hassua koska silloin ei ollut minkäänlaista yritystä.

Pakkohan se on jaksaa uskoa että kyllä se tärppi vielä tulee. Luo toivoa lukea näitä onnistumistarinoita, huomaa että kaikki on mahdollista :heart:

Oikein hyvää jatkoa sullekin ja nautihan raskaudestasi rauhallisin mielin! :flower:
 
Onnea.. :flower:

Niin, tästä(kään) ei taida olla apua endoon..? :/
Hoidot alkas syksyllä. Kokeiltu on tässä parin vuoden aikana myös noi helokkiöljyt ja omenaviinietikat (ja paljon muuta!). Tuloksetta.
Muhun ei oikein käy se että tällänen ois mitään vahvistanu, päinvastoin :ashamed: tän takia on tullu ennenkokematonta masennusta, katkeruutta, kyynisyyttä,.. jopa erokin vähäks aikaa! Kumpa ei ois tarttenu ikinä tällästä p**kaa joutua kokeen.. Viime aikoina on tuntunu oikeesti siltä ettei jaksa enää uskoo mihkä "yllätykseen" ja on turha edes yrittää enää normaalikeinoin.. monet kerrat ennenki on tullu luovutusfiiliksiä, mutta sitte kuitenki sortunu toivoon että juuri se ois auttanu. Ei ni ei.
 
hei rusina-pähkinä! innostuin kovasti kun luin vehnänalkioöljyplussastasi! Helokkiöljyä ja omega-3-luontaistuotetta ollut käytössä joulusta, mutta nyt käytössä omenaviinietikka ja ylihuomenna käyn ostamassa vehnänalkioöljyäkin! Luontaistuotekaupasta varmaan saa? Olisin vielä kysynyt saitko ihan luomuplussan vai oliko teillä hoidot käynnissä samanaikaisesti?
 
Kävinpä tässä rusina pähkinän kertomuksen innoittamana ostamassa tuota vehnänalkioöljyä, ja nestemmäisenä. Tänään lähti yk7 käyntiin, joten oon valmis kokeilee kaikkii oljenkorksii. Oli muuten ihan kaameen pahaa toi öljy :x
mimi joko olet aloittanut öljyn käytön?
 
Onnea Rusina-pähkinälle plussasta!
Aivan karmeen makuista munkin mielestä tuo öljy, enkä sitä kyllä ole sen koommin ottanut kun pari kertaa maistoin :x Miksi öljy olisi parempi vaihtoehto kuin kapseli? Ajattelin että jos kapseleita hankkisi..
 
Miten näitä öljyjä otetaan/käytetään?????

Nim keskenmeno rv 12-13 välillä helmikuussa, nyt lääkkeellinen tyhjennys juuri käynnissä, rv 7+2 todetun tuulimunan takia :ashamed:

Kiva, jos joku viitsii vastata! Ja merkkiäkin jos joku laittaa? Siis valmisteen nimeä.


Mihin omenaviinietikka auttaa, ja miten sitä tulee käyttää?


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Tää v-öljy on mulle vieras juttu (mitä siinä on vaikuttavana ainesosana?) mutta omenaviinietikkaa "nautin" pari kiertoa. Ruokalusikalliset 2 kertaa päivässä, veteen sekotettuna. Luin että mm. vilkastuttas aineenvaihduntaa..mulla tuli outoo päänsärkyä (siitä?) alkuun mutta muuta vaikutusta en havainnu. Makuunki tottui :p

(m)
Jaa niin, Rusina-Pähkinälle pahoittelut km.sta :hug: Voimia!
 
No mie ostin iha prismasta eilen luontaistuote hyllystä tota öljyy. Kylessä luki "kylmäpuristettu vehnänalkioöljy" ja otan sitä ohjeen mukaan, eli 1tl/vrk. Sen pitäs vaikuttaa aika moneen asiaan: Ovulaation, hedelmällisyyteen, ihon kuntoon, hiusten kuntoon, treenaamiseen-->lihasten palautumiseen treenistä ja lihaskuntoon. Oon yrittäny miehellekkii suostutella et se rupeis kasn syömää sitä,ku se parantaa miehenki hedelmällisyyttä. Noh, voihan olla et tää öljy ei miul tehoo..mut yritys on ainaki kova :D
 
Löysin jotain tietoo.. ja vähän muistakin ;)
http://projektina.vuodatus.net/blog/987417

Eli taitaa olla samoja aineksia kun helokkiöljyssäkin..(E-vitamiini tärkein?)
>2. Vehnänalkioöljy
Vehnänalkioöljy sisältää E-vitamiinia sekä linoli- ja linoleenihappoja.
E-vitamiini toimii antioksidanttina ja sitä pidetään hedelmällisyys- ja nuorekkuusvitamiinina.

3. Jättihelokkiöljy
Kapselit sisältävät GLA:n ja linolihapon ohella myös E-vitamiinia, solujamme suojaavaa antioksidanttia.
Tasapainottaa kuukautisia edeltäviä päiviä.>
 
rusina pähkinä mie söin noita etikka tableteja kolme kiertoo,eikä tehoa :( mutta oon silti ihan milenkiinnolla kokeilee tota vehnänalkioöljyy =) pitäskö perustaa pino tätä öljyy kokeileville?Olisko mukaan tulijoita :wave: ?
 
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/51/products_id/1062

Huomenia, juuri tilasin verkkoapteekin kautta vehnäalkioöljyä, kylmäpuristettua. Juuri kun olin aikeissa lähteä sitä ostamaan, iski migreeni :headwall: en voi ajaa autoa heti, kun on niitä saharaitakuvioita silmissä. :ashamed:

No mutta minä liityn kokeilijaksi myös! :heart:

Rusinapähkinälle: Myös tsemppiä! :hug: :flower: Kirjoitellaan joko tässä pinossa tai joku avaa pinon, missä näitä tuotteita käytetään! :heart: :saint:

Nuorennuslääkkenä, sehän onkin hyvä juttu!!! :D :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

ps rusinapähkinä, kävitkö jo jälkitarkastuksessa? mitä lääkäri sanoi, näyttikö kaikki hyvältä? Jatkoitteko saman tien uutta yrittämistä?
 

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


Tyty86......................kp3/30-35.............yk7............esikko......3pv vehnä
Rouva Pikkumyy......*kp2/32..yk1*........yk?......... 1.yhteinen..1.pv vehnä( km2/08,tm8/08 )
MinzuS......................kp21/28-31...........yk5v..........esikko.......2.pv vehnä(PAS...ktt3)


Haamut:


Plussanneet:
 
MinzuS kp21/28-31...PAS...ktt3...esikoinen...2.pv vehnäkapseli

Jätin sen yk:n pois kun siitä ei enää aavistustakaan kun yli 5 vuotta yritystä takana. Meneillään on luonnolliseen kiertoon tehty PAS ja siirto oli maanantaina. Mutta, eilen söin ensimmäisen vehnänalkiokapselin.
 
Paljon onnea minzuS, Pas: sta, eli onko se koeputkihedelmöitys? :snotty:
Peukut pystyssä kuitenkin täällä, että kiinnittyvät/kiinnittyy! :heart:

Tytylle myös Onnea tähän kiertoon! :heart:

ja muitakin tulijoita varmaan on!!

Tervetuloa! :heart: :wave:
 
Juu niitä iki-ihania palleroita menee aamuin illoin kaksi kappaletta. Mulla luget on aiemmin tuoresiirron ja edellisen PASsin jälkeen pitäneet vuodon pois tehokkaasti, joten testipäivää tässä odottelen, verikokeessa pitäisi sitten 8. päivä käydä aamutuimaan. Mutta, mulla ollut vähän sitä vikaa, että ehdin ennen verikoetta tekemään jo sen 10 raskaustestiä kotona :LOL:
 

Yhteistyössä