vehmaa,taivassalo,kustavi,turku ym näiden lähellä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimari

Vieras
Eikös täältä päin todellakaan löydy yhtään äitejä,jotka haluais tutustua 23v. äippään ja hänen n.4kk ikäiseen veijariin?
keksittäis yhdessä puuhattavaa ja etenkin lapsille heti alunalkaen kamuja ja uusia tuttavuuksia.. :flower:
Itselläni ei vielä ole ajokorttia ja siksi olen päivisin aina kotona,ois siis tosi ihana saada hieman vaihtelua arkeen ja löytää uusia ystäviä,joilla mahdollisuus tulla kyläilemään.
Meillä on mahdollisuus tutustua mitä ihmeellisimpiin eläimiin ja poniratsastukseen eli tekemistä kyllä löytyy! =)
Nyt äidit ja tulevat äidit,vaikka kaikki muutkin,odotan yhteydenottojanne!!

No voi höh..
voitas ainakin näin kuulumisia vaihdella ja tutustua,eikös?
onko sulla hyvä mahdollisuus käydäkoneella?Meillä on kotona..ylläri..enhän muuten pääsis täälkään käymään.
Ties vaikka tunnen sinut,olen Turusta lähtösin ja kun samaa ikäluokkaa ollaan.. =) Jään siis odottelemaan yhteydenottoasi.
mimari@suomi24.fi

Heips! Olen tai siis täytän tässä kuussa 23v, asun Hangossa mutta käyn usein Vehmaalla äitini luona, juuri olin viime viikolla.. Niin meinasin että jos sua kiinnostais kirjotella ja nähdäkkin sillon kun olen taas sielläpäin? Tosin mulla on tyttö jo 1v4kk ja la 1.4, mut ei kai se haittaa? Olen aina harmitellut siellä ollessani, että kun en tunne sieltä ketään, kun äitikin on sinne muuttanut vasta n. nelisen vuotta sitten, niin ei ole lapsuudenystäviäkään siellä..

HIP:Mikäs siinä sitten mättää? Siis sinne mun suomi24:n osoitteeseenkos? Kokeilepa vielä.Mutta voihan sitä sitten täälläkin keskustella ja tutustua yksityisesti,eikös?! Nämä sivut on mulle kyllä vielä aika uudet..
Ja etelänäippä: Tottakai haluan tutustua =)

Yhteistyössä