veetuttaa miehen työkaveri joka on nuori nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diiba dai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diiba dai

Vieras
Joo olivat tässä kuukausi sitten vielä samassa työpaikassa. Nyt tää nainenkin jahkautui samalle työmaalle kun mies vaihtoi työpaikkaa. mies on paljon autellut sitä tietokonejutuissa ja autorempassa. Soittelevat toisilleen ja mesettelevätkin. Ikäeroa heillä kymmenen vuotta. Ja tiedän ettei siinä ole mitään sekusaalista, mutta kun mua häiritsee niin tavattomasti. Tää soittelu jms. Töissäoloon en voi puuttua, mutta täytykö sen samaan paikkaan tulla. Kait mä oon katkera. Olen ollut masentunut jo vuosia. Ulkonäkö on rupsahtanut ja kiloja tullut vauhdilla. Eikä mulla ole sitä iloista jutunjuurta miehelle, eli oon aika tylsä. Kai se mua vaivaa et se nainen on kaiken mun vastakohta. Vaikkei mies petä, niin kyllä sillä on silmät päässä. Oonko ihan hassu kun mua vaivaa tää?

Pitää vielä lisätä kun luin yhtä foorumia mihin molemmat kirjotellaan. Niin eikös joku ollut kommentoinut miehen työkaverista. Just jotain tyypillistä mitä voi miehiltä vain odottaa. Miehet on ääliöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja diiba dai:
Joo olivat tässä kuukausi sitten vielä samassa työpaikassa. Nyt tää nainenkin jahkautui samalle työmaalle kun mies vaihtoi työpaikkaa. mies on paljon autellut sitä tietokonejutuissa ja autorempassa. Soittelevat toisilleen ja mesettelevätkin. Ikäeroa heillä kymmenen vuotta. Ja tiedän ettei siinä ole mitään sekusaalista, mutta kun mua häiritsee niin tavattomasti. Tää soittelu jms. Töissäoloon en voi puuttua, mutta täytykö sen samaan paikkaan tulla. Kait mä oon katkera. Olen ollut masentunut jo vuosia. Ulkonäkö on rupsahtanut ja kiloja tullut vauhdilla. Eikä mulla ole sitä iloista jutunjuurta miehelle, eli oon aika tylsä. Kai se mua vaivaa et se nainen on kaiken mun vastakohta. Vaikkei mies petä, niin kyllä sillä on silmät päässä. Oonko ihan hassu kun mua vaivaa tää?

Hohhoijjjjaaaaaaaaaa...No kyllä varmasti pettää, olet todella masentunut ja viel tyhmäkin jos uskot noin!! Tottakai, jos olet rupsahtanut, lihonut ym ja saa kaunista nuorta naista, niin ei ole epäilystäkään. Ja viel soittelee ja mesettää, että naiset voi olla tyhmiä!!!!

Minä en henkkoht hyväksyisi tuollaista "ystävyyttä". Miehesi ei ehkä näe asiassa pahaa, mutta kysypä häneltä, miltä tuntuisi, jos sinulla olisi samanlainen nuori adonis mesekaverina....
Jos asia tosiaan sinua häiritsee, kerro se miehellesi ja pyydä lopettamaan yhteydenpito vapaa-ajalla teidän suhteen hyvinvoinnin nimessä: kun et voi väkisin muuttaa tunteitasi vaikka kuinka yrittäisit (sano tämäkin), niin kumpi on hälle oikeesti tärkeämpi? Se selviää sit...

En hyväksyisi vapaa-ajan yhteydenpitoa.

Siinä antaa tilaisuudelle varkaan. Voi luottaa mieheen mutta olla silti realisti. Ei tarvi sitten täällä itkeä kun ukko on pettänyt-itse antanut miltei luvan siihen sallimalla moisen.

Eihän rakkaus ikää katso. Suhde voi olla vaikka 20 vuotta nuorempaan ihanaan naiseen, jos niin on ollakseen.
Joskus nämä nuoremmat naiset osaavat arvostaa kokeneempaa miestä enemmän kuin samanikäiset naiset ja heidän kanssaan intohimo on ihan toiselta planeetalta!
Juu, tälläkin palstalla on pitkään ollut seniori, jonka paljon nuorempi naisystävä arvostaa kaksikymmentä sekuntia kestävää tärinää jopa useamman kerran päivässä. Jotenkin arvelen naisen arvostavan iäkkäämmässä miehessä kuvitteellista viriiliyttä enemmän esimerkiksi mahdollista taloudellista hyötyä. Jos edes on todellinen.

Juu, tälläkin palstalla on pitkään ollut seniori, jonka paljon nuorempi naisystävä arvostaa kaksikymmentä sekuntia kestävää tärinää jopa useamman kerran päivässä. Jotenkin arvelen naisen arvostavan iäkkäämmässä miehessä kuvitteellista viriiliyttä enemmän esimerkiksi mahdollista taloudellista hyötyä. Jos edes on todellinen.
sehän seniori harrastaa jopa 1/2 h-tunnin naatintoja daaminsa kaa

Yhteistyössä