Vedinkö turhasta herneet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaveri pyysi eilen päivällä, että vietettäis yhdessä iltaa heillä. Sanoin, että ilmoitan muutaman tunnin päästä, tulenko vai en.

Soitin niinkuin olin luvannut, kerroin että voin tulla hänen luo. Kaveri siihen totesi , että joo.

No eipä mennyt kuin n 30 min kun tuli viesti, että hän meneekin toiseen paikkaan ja että yksi toinen kaveri oli sanonut soittavansa myöhemmin, että...

Niin, no minusta oli hieman tökeröä, että ensin itse soittaa päivällä ja kysyy ja sitten kun soitan takaisin , niin käy, mutta sitten ei käykkään.

Tänään hän sitten oli yrittänyt soittaa, laitoin tekstiviestin että miksi oli soittanut . Takaisin tuli : Niin kunhan olisin kysynyt että mitä sä sitten teit eilen, jne.

Mitä olet mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa 10v pentujen käytökseltä.

Missä mielessä?

ap

Ihan joka mielessä. Sovitaan, luvataan, perutaan, loukkaannutaan, ihmetellään, kannellaan ja kysytään toiselta kaverilta mitä mieltä se on jne.

No mielestäni, minulla on ihan hyvä syy siihen että minua ärsyttää. Miksi kysyä toista seuraksi, jos tämän kyseisen seura ei sitten viime hetkellä kelpaakkaan? En näe siinä järkeä? Pitääkö minun iltani suunnitella sitten sen takia uudelleen, kun oletin meneväni hänen luokseen .

ap

Missä mielessä?

ap

Ihan joka mielessä. Sovitaan, luvataan, perutaan, loukkaannutaan, ihmetellään, kannellaan ja kysytään toiselta kaverilta mitä mieltä se on jne.

No mielestäni, minulla on ihan hyvä syy siihen että minua ärsyttää. Miksi kysyä toista seuraksi, jos tämän kyseisen seura ei sitten viime hetkellä kelpaakkaan? En näe siinä järkeä? Pitääkö minun iltani suunnitella sitten sen takia uudelleen, kun oletin meneväni hänen luokseen .

ap

Äärimmäisen lapsellistahan tuo tietysti kaveriltasi oli. Tajusit varmaan että olet hätävarakaveri. Minkä ikäiset vielä käyttäytyvät näin?

Jos kaverilla menojalka vipatti niin kovasti että pakko oli päästä, ja kun et heti voinut varmasti sanoa pääsetkö, hän teki varasuunnitelman jota ei sitten enää voinut perua....Mutta töykeää käytöstä silti...Olisihan hän voinut sinulle rehellisesti sanoa että pyysi muitakin ja olis tämän toisen kaverin pyytänyt viettämään iltaa teidän kanssa...

onpa typerää teiltä molemmilta. Olisit heti vastannut menetkö hänen työ vai et. Kyllä minua ainakin ärsyttäisi moinen ja keksisin itselleni "varasuunnitelman".

Missä mielessä?

ap

ap

Jos mä kysyn jotain kylään, tai viettämään aikaani mun kanssa ja saan vastauksen; ilmoitan parin tunnin päästä. Niin ei tarvitse mulle ilmoitella.
Kutsun satavarmasti jonkun toisen.

Kaverini joko haluaa lähteä, tai ei halua. Mua ei kiinnosta kaveri, joka ilmoittelee parin tunnin päästä josko hän suvaitsisi tulla mun kanssa, vai olisiko saanut paremman tarjouksen.

Joten syytä ihan itseäsi

Missä mielessä?

ap

ap

Jos mä kysyn jotain kylään, tai viettämään aikaani mun kanssa ja saan vastauksen; ilmoitan parin tunnin päästä. Niin ei tarvitse mulle ilmoitella.
Kutsun satavarmasti jonkun toisen.

Kaverini joko haluaa lähteä, tai ei halua. Mua ei kiinnosta kaveri, joka ilmoittelee parin tunnin päästä josko hän suvaitsisi tulla mun kanssa, vai olisiko saanut paremman tarjouksen.

Joten syytä ihan itseäsi

Kaikilla ei lapsenvahdit järjesty sormia napsauttamalla.

Yhteistyössä