Ärsyynnyinkö turhasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vadelma:
Eihän tuossa ole palamisesta kysymys, typerykset. Vaan periaatteesta, siitä, ettei toista laiteta kuskiksi yhtäkkiä tekstarilla ja vielä samana päivänä.

Mä olisin ilostunut että lapsi saa mukavan päivän ja minä omaa aikaa, ja sitten tajuaakin että kyytiähän ne vaan haluaa. En menis, enkä heittäis.

Ihanaa että muutamat tajuaa jutun varsinaisen pointin.

Auringon kanssa selviää, mutta onpas todella mukavaa olla suorassa auringonpaisteessa kaiken kattavissa vaatteissa mä en nauti siitä hikisestä olosta. Eli voin kyllä olla pihalla ja useimmiten olen pukeutunut kesälläkin pitkiin housuihin ja pitkä hihaiseen paitaan, muualla kuin rannalla niitä varjopaikkoja vain löytää helpommin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Eihän se nyt niin voi mennä, että mä laitan tyttäreni soittamaan ystävälleen "Iinalle" ja kysymään saako Iina tulla meidän kanssa rannalle/puistoon/tms, ja sitten pistän viestiä Iinan faijalle ja totean että te muuten viette meidät sinne rannalle/puistoon/tms.

Se, joka kutsuu mukaan, myös kuljettaa. Tietty. Tuohan on vaan mukamas ovela tapa pummata teiltä kyyti biitsille.

Ja mun täytyy olla vaan niin myötätuntoinen työttömälle autottomalle yh-äidille joka vielä kaiken lisäks asuu homekämpässä...

Uuupps nyt mä menin jo asiattomuuksiin, hänhän vain yrittää estää minua syrjäytymästä ja/taimökkihöperöitymästä. Pitäähän se masentunut työtön repiä ihmisten ilmoille, kun sillä on kerran autokin käytössään.

Eihän se nyt niin voi mennä, että mä laitan tyttäreni soittamaan ystävälleen "Iinalle" ja kysymään saako Iina tulla meidän kanssa rannalle/puistoon/tms, ja sitten pistän viestiä Iinan faijalle ja totean että te muuten viette meidät sinne rannalle/puistoon/tms.

Se, joka kutsuu mukaan, myös kuljettaa. Tietty. Tuohan on vaan mukamas ovela tapa pummata teiltä kyyti biitsille.

Eikö se nimenomaan ollut niin päin, että ensin oli kysytty kyytiä ja sitten pyydetty?

näin on myös minulle opetettu.

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:

Eikö se nimenomaan ollut niin päin, että ensin oli kysytty kyytiä ja sitten pyydetty?

Oli kysytty, mutta ilman vastausta.

Olisin kyllä hiukan äimistynyt tuosta käytäntötavasta, jota tuo textaava äiti osoittaa.. Pummaa kyytiä vaan.. Pirhana. Sanot ettei sovi, etkä tiennyt aiemmin että sun pitäis kyydittää :/ Eihän siinä ole mitään järkeä, pyydetään eka rannalle, ja sitten sanotaan, että josko sä veisit? WHAT?

Älä uhraa itseäsi tuollaien takia

Yhteistyössä