I
Isä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mun mielestä on vaan kiva jos mies aina välillä yllättää ja ottaa osaa noihin kotijuttuihin, vaiks ne välillä vähän omasta mielestä mönkään meniskin mut ajatus on tärkein. Mua aina raivostuttaa kun akat puhuu et "kun mies ei tee mitään" ja sitten jos tekee niin tekee sen väärin.
Mun mielestä ei ole vain kiva, että mies ottaa osaa kotijuttuihin, vaan tottakai miehen tulee ottaa osaa kotijuttuihin. Ei sillä verukkeella saa töppäillä, ettei ikinä tee mitään, niin sit kun tekee niin saisi mukamas töppäillä.
Tosin jo siinä vaiheessa, kun mies menee hakemaan grilliltä ruokaa, tulisi valaista miestä omista ajatuksista ja siitä, että jos tekee näin, niin se loukkaa. Näin mies voi itse miettiä, onko se loukkaamisen arvoista.
-jos se tuleekin yhtäkkiä täysin puun takaa, että on loukannut esim. mököttämisellä, niin siinä on kyllä ehdottomasti ap:n parannuksen paikka, kertoa ajatuksistaan ajoissa miehelle.
Juuri näin!
No ehkei meidän ajatukset sitten paljon todellisuudessa risteytyneet. B)
Tulisi vain aina yrittää tuoda oma mielipide julki asiallisesti =)
Parantamisen varaa kieltämättä löytyy, puolin ja toisin. Ja onhan toki noita sellaisiakin palstailijoita, joiden pitäisi oikein tosissaan pysähtyä tämän asian ääreen, mutta jospa aloitaisimme ihan itsestämme ensin.