Mika-vm78
Vedin äsken käteen duunin vessassa , sen verran panetti että helpotti mukavasti , onko kukaan muu tumputtanut tänään hanskaan duunissa ??
Onnea Mikalle!Alkuperäinen kirjoittaja Mika -vm78:Vedin taas äsken käteen duunin vessassa , sen verran panetti että helpotti mukavasti , onko kukaan muu tumputtanut tänään hanskaan duunissa ??
Minähän en onanoi itseäni. Urpo ja Pekkiss saa hoitaa mun tyydyttämisen!Alkuperäinen kirjoittaja Mika -vm.78:Mikäli IIVO sun mielestä runkkaus on homostelua niin 95% miehistä on homoja ja 5% valehetelee ettei runkkaa ! joten eipä muuta kuin hanska humpalle ja letkua letkeästi liikuttamaan ja handuun ja reilu ote mamman parhaasta ystävästä taikasauvasta ,tekee taivaallisen gutaa ,joten räpylään vaan ja rojut roiskitaan ränniin.Tutkimusten mukaan 95% miehistä runkkaa ja 5% valehtelee.
Ei, kyllä minä asun e- rapussa! Ootko niin puutteessa, että pitää runkata 100 kertaa päivässä, eikö sun naamalla saa ketään vongattua matkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mika -vm78:Sen kyllä uskon , taidatkin olla itse niitä b-rapun poikia , mä lähden taas tumputtamaan.