Vävy,joka ei halua olla tekemisissä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmamamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmamamma"

Vieras
Onko muilla tällaista kohtaloa,että vävy tai miniä ei halua olla kanssanne tekemisissä? Miten hoidatte tapaamiset oman lapsenne kanssa/mahdollisten lastenlapsien kanssa? Mua harmittaa tää tilanne:(

[QUOTE="mimmamamma";28492051]Onko muilla tällaista kohtaloa,että vävy tai miniä ei halua olla kanssanne tekemisissä? Miten hoidatte tapaamiset oman lapsenne kanssa/mahdollisten lastenlapsien kanssa? Mua harmittaa tää tilanne:([/QUOTE]

Eikö lapsesi voi käydä teillä lastensa kanssa ilman puolisoaan?

[QUOTE="mimmamamma";28492087]Viime vuonna oli jotain riitoja,jotka on sovittu. En enää tiedä syytä,eikä tyttärenikään. Ei halua jutella kanssani tämä vävy.[/QUOTE]

Mistä riitelitte?

Ainakin minulle laati muutama kuukausi sitten juttuja miten mun pitäis käyttäytyä tai elää=)..Hänen mielestään moni asia on epänormaalia. Hän oikeastaan päättää heidän perheen asiat yksin.

[QUOTE="mimmamamma";28492126]En enää muista mikä oli riita.[/QUOTE]

Mielenkiintoista, oletko vahva persoona, joka unohtaa saman tien mistä riitelee?

Minkä ikäinen tytär/vävy sinulla on on?

[QUOTE="mimmamamma";28492137]Ainakin minulle laati muutama kuukausi sitten juttuja miten mun pitäis käyttäytyä tai elää=)..Hänen mielestään moni asia on epänormaalia. Hän oikeastaan päättää heidän perheen asiat yksin.[/QUOTE]

Ja sinä päätät (tai haluaisit päättää) tyttäresi asiat?

[QUOTE="vieras";28492140]Mielenkiintoista, oletko vahva persoona, joka unohtaa saman tien mistä riitelee?

Minkä ikäinen tytär/vävy sinulla on on?[/QUOTE]

En kyllä nyt muista,mutta saattoi olla vain joku maailmankatsomuksellinen mielipideero.

[QUOTE="mimmamamma";28492137]Ainakin minulle laati muutama kuukausi sitten juttuja miten mun pitäis käyttäytyä tai elää=)..Hänen mielestään moni asia on epänormaalia. Hän oikeastaan päättää heidän perheen asiat yksin.[/QUOTE]

Nämä on näitä, perinteisiä riitoja. Kolikolla on aina kaksi puolta ja mahdoton on kommentoida vain kuulemalla sinun versiosi riidasta...

Mutta ehdottaisin että yrität sopia asian, unohtaa sen toisen tekemät vääryydet ja antaa ja pyytää anteeksi.

Tärkeintä kuitenkin on että säilytät välisi niin tyttäreesi kuin lapsenlapsiinkin.

Jos se tarkoittaa että pitää niellä ylpeytensä ja nousta asian yläpuolelle, niin sehän on meidän molempien mielestä täysin sen arvoista, jos siten saat tavata lapsenlapsiasi useammin, eikö?

No mä en tule anoppini kanssa toimeen. Tai tulen toimeen sen mitä pakosta täytyy (lapsia löytyy), mutta yhtään enempää en hä'nen kanssaan ole tekemisissä enkä puhu enempää kuin on pakko. Ei vaan ole mitään yhteistä ja anoppi laukoo aina ihmeellisiä kommenttejaan ja kyselee kummallisia. Välillä en edes tiedä mistä puhuu. Juttelee myös mielellään ihmisistä joita en tunne tai ole koskaan edes nähnyt, niin vaikea siihen on paljon kommentoida. En ole myöskään kiinnostunut sairaskertomuksista, kenellä on senkka sitä ja kenellä tätä, jne. Meidän välillä ne kuuluisat "aallot" eivät vaan kohtaa.

Yhteistyössä