Vauvojen vaihtaminen synnärillä

Maanantaina kauden ensimmäisessä Salatut elämät -sarjan jaksossa Cindyn ja Ossin vauva saa seuraa, kun Isabellakin käväisee pyöräyttämässä pojan. Jakson lopussa näytetään, kun tummiin pukeutunut henkilö käy osastolla vaihtamassa poika Holmin ja poika Rintalan keskenään.

Spekulaatioita, miten tuollainen onnistuisi käytännössä? Toki vauvoilla on rannekkeet kädessä, mutta nehän voi aina leikata irti. Herättäisikö rannekkeiden puuttuminen suurempia epäilyksiä hoitohenkilökunnassa? Lähtevätkö vauvat nyt vääriin koteihin?
 
Pastori Subutex
Onhan näitä tapauksia ollut monia ja niitä sattuu varmasti enemmän kuin ikinä paljastuukaan. Loppujen lopuksihan sillä ei kuitenkaan ole väliä koska vauvaan kiintyy joka tapauksessa oli sitten oma tai ei kunhan ei tiedä asiasta ettei tule psykologista estettä.
 
"vieras"
Meillä esikoisella ei pysyny se ranneke kädessä, mut hoitaja totes et kyllähän äiti lapsensa tuntee. Niin kyllä tunsinkin. Ei meillä ainakaan olis voinu vaihtua, kun olisin sen ite heti huomannu. Tytöllä oli vielä ihan kirkkaan punainen takatukka, jota ei ihan jokaisella oo.

Mut siis noissa sarjoissahan nyt tapahtuu muutakin kummallista.
 
Hetko. Sama tarina oli Emmerdalessa. Hohhoijjakkaaaaaa! |O
Kumpikohan vauvoista kuolee kätkytkuoleman ja sitten alkaa vaihtovyyhti selvitä? :kieh:
Mä luulen että sillä Isabellan vauvalla on tai tulee olemaan jotain kehityshäiriötä /-vammaa, koska litki koko raskausajan alkoa. Yllättävän isokokoinen vauva sieltä vaan tuli, vaikka raskausmahaa ei ollut nimeksikään :D
 
"mie"
Nykyään vaihtuminen saattaa olla melko vaikeaa ja harvinaista, sillä vauvathan ovat pääasiassa vierihoidossa. Olisin 100 % varmasti itse huomannut jos joku moista kepulikonstia olisi edes yrittänyt.
 
[QUOTE="mie";24502402]Nykyään vaihtuminen saattaa olla melko vaikeaa ja harvinaista, sillä vauvathan ovat pääasiassa vierihoidossa. Olisin 100 % varmasti itse huomannut jos joku moista kepulikonstia olisi edes yrittänyt.[/QUOTE]

Juu, mutta salkuissa kummankaan vauva ei ollut vierihoidossa, koska cindyn poika oli teho-osastolla ja syntyiköhän vielä ennenaikaisestikin, isbestä en ole varma, mutta siellä ne vauvat olivat vierekkäisissä pedeissä.
 
[QUOTE="jaa-a";24502419]En usko että oli Jenni, kädet vaikutti aika miehisiltä. Veikkaan Sergeitä tai Nikoa...[/QUOTE]

Niko on aika kaukaa haettu, Nikohan on metsästämässä kadonnutta Katariinaa. Mutta muistattekos vielä Heiskasen?
 
niiiin
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24502434:
Niko on aika kaukaa haettu, Nikohan on metsästämässä kadonnutta Katariinaa. Mutta muistattekos vielä Heiskasen?
Tuli Niko vaan siksi mieleen, että halusi kostaa Ossille ja Cindylle äitinsä surun..
 

Yhteistyössä