kuinka paljon teillä on vauvaojen vaatteita? ja minkä ikäinen, minkä kokoisia vaatteita?meillä 4kk vanha poika ja vaatteita taitaa olla enemmän kuin vanhemmilla yhteensä :headwall:
Mulla oli vähän sama ajatus ennen vauvan syntymää, että myisin/antaisin pois osan vaatteista. Niitä kun olin ostanut itse sekä uutena että käytettynä ja lisäksi saatiin niin paljon lainaan. Yhteensä monta monta kymmentä bodya koossa 56cm-62cm.esimerkeksi jättäs kaikkia housuja,paitoja sun muita jonkun 6 kpl yhtä lajia,niin varmasti pärjäis.vai ootteko muuta mieltä?
Joo kyllähän sitä pärjäis, mutta vaateholisti kun on... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Meillä pärjätään näköjään suhteellisen vähällä kun vertaa muiden vaatevarastoihin =) Jos ollaan kotosalla, puklutahrat rinnuksilla harvoin haittaa ketään. Yhtä lailla on äidillä ja isillä puklua hihat ja olat täynnä, miksei siis vauvallakin... se on elämää. Vaihdetaan tietysti heti, jos vaippa on valskannut mutta muuten 1-2 bodya ja alaosaa kuluu per päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Joo kyllähän sitä pärjäis, mutta vaateholisti kun on... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Meillä pärjätään näköjään suhteellisen vähällä kun vertaa muiden vaatevarastoihin =) Jos ollaan kotosalla, puklutahrat rinnuksilla harvoin haittaa ketään. Yhtä lailla on äidillä ja isillä puklua hihat ja olat täynnä, miksei siis vauvallakin... se on elämää. Vaihdetaan tietysti heti, jos vaippa on valskannut mutta muuten 1-2 bodya ja alaosaa kuluu per päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Mä keitin tutit about kaks kertaa :ashamed: Pulloja keitin pari viikkoa joka päivä, mutta sitten sekin jäi. Eipä oo mitään tullut ja usein yllätän neidin imeskelemästä koiran karvoja ja koira nauttii käsittelystä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Joo kyllähän sitä pärjäis, mutta vaateholisti kun on... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Meillä pärjätään näköjään suhteellisen vähällä kun vertaa muiden vaatevarastoihin =) Jos ollaan kotosalla, puklutahrat rinnuksilla harvoin haittaa ketään. Yhtä lailla on äidillä ja isillä puklua hihat ja olat täynnä, miksei siis vauvallakin... se on elämää. Vaihdetaan tietysti heti, jos vaippa on valskannut mutta muuten 1-2 bodya ja alaosaa kuluu per päivä.
=)
No jos meillä ei vaihdeta joka lähtöön vaatteita niin sitten keitetään tutteja. Tuntuu, että on koko ajan kattilat liedellä :| onkohan siitä mitään hyötyäkään?