Vauvojen maissinaksut ovat vaarallisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maisie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:
Niin todella ovat, on todettu täälläkin. Jään heti koukkuun ja vedän koko pussin, ja sitten on pojalla huuto valmis kun äiti on taas syönyt kaikki naksut!!!

Paitsi ilman dippiä ei maistu miltään, muista ostaa kermaviiliä!

Voi juma. Tämä ketju lähti meijän koneelta. Ihmettelin kun kotiin maailmalta palanneet teinipojat rätkättivät illan lopulla kaksinkerroin koneella kun nukutin vauvaa ja juttelivat mulle mukavia matkastaan naurun pärskähdysten ohessa.

Äsken tämä paljastui, kun teiniosasto oli heräämässä ja halusi ensimmäisenä vilkaista maissinatuketjua.

Nyt kyllä kirjaudun itse muusikkonettiin ja hattrickkiin laittamaan hävyttömyyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Voi juma. Tämä ketju lähti meijän koneelta. Ihmettelin kun kotiin maailmalta palanneet teinipojat rätkättivät illan lopulla kaksinkerroin koneella kun nukutin vauvaa ja juttelivat mulle mukavia matkastaan naurun pärskähdysten ohessa.

Äsken tämä paljastui, kun teiniosasto oli heräämässä ja halusi ensimmäisenä vilkaista maissinatuketjua.

Nyt kyllä kirjaudun itse muusikkonettiin ja hattrickkiin laittamaan hävyttömyyksiä.

Oikeesti? :laugh: :laugh: Minkä ikäiset muksut tän oli kirjoittanu? :D

Eikä :laugh:
Minkäs ikäiset teinit kyseessä?
Oikeesti, ihan loistava :laugh:

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enpä mäkään tajua miksi vauvan mitäisi opetella tuollainen napostelu. Mössäämällä maissinaksuja.

Meillä niitä on käytetty pureskelun ym muun suun toiminnan opetteluun. Koska ovat paljon turvallisempi vaihtoehto kuin esim leipä. Ja niitä saa syödä ihan normi aikaan, eli ruuan jälkeen tai välipalalla. Joskus ensi hätään kun ollaan jossain liikkeellä. Että näin. Kyllä ainakin itse saan juotua kahvini silloin kun haluan ja miten haluan, ilman mitään vauvan suun tukkeita. :D

Ihan oikeesti mie en kyllä ymmärrä niitä maissinaksuja. Kelle ne oikein on tarkoitettu? Miksi ihmeessä lapsen pitäis opetella syömään jotain tuollaista mikä ei maistu millekkään ja on suora viite naksuihin yleensä kun niitä myydäänkin siellä sipsihyllyllä. Ennemmin annan jotain hedelmää tai kasvista lapselle.

Vai laiskan äidin tunnusmerkki.
Me just toissapäivänä käveltiin kaupasta kotiin reilut 3 kilsaa. Maissinaksut piti vauvan tyytyväisenä rattaissa ja antoi 2,5 veelle ja 4 veelle energiaa kävellä kitisemättä. Tai meidän mediumi käveli nätisti mutta 4 veen kitinä loppui kun kaivoin maissinaksupussin esiin :D
Tiedä sitten missä välissä vedin sitä pullaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:
Niin todella ovat, on todettu täälläkin. Jään heti koukkuun ja vedän koko pussin, ja sitten on pojalla huuto valmis kun äiti on taas syönyt kaikki naksut!!!

Paitsi ilman dippiä ei maistu miltään, muista ostaa kermaviiliä!

Tai kannattaa kokeilla dipata esim suklaa vanukkaaseen. nam. On hyvää.

:laugh: on sulla kerrassaan ihanat pojat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

16- ja 14-vuotta on tällä meidän teiniosastolla ikää. Ja huumorintaju on kerrassaan erikoinen :kieh:

Täytyy sanoa, et toi tämän ketjun eka viesti oli kirjoitettu siihen malliin, että sen olisi voinut kirjoittaa joku äiti provoilumielessä.
Eli joko se kertoo jotain sun lasten kypsyydestä, tai sitten tämän palstan lapsellisuudesta :saint:
Mutta mun mielestä oikeesti paras juttu tähän asti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Osta pojille kiitokseksi provoilusta muutama maissinaksupussi. Hoksaisivat, että niihin ei onnistu tukehtumaan ees se naapurin mulkku mummo porvoosta. :D

Tää on hyvä. Tulevalla kerralla kun pyytävät sipsejä, nachoja tai juustosuikeroita, niin saavatkin maissinaksuja nuorisobailuihin. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Osta pojille kiitokseksi provoilusta muutama maissinaksupussi. Hoksaisivat, että niihin ei onnistu tukehtumaan ees se naapurin mulkku mummo porvoosta. :D

Tää on hyvä. Tulevalla kerralla kun pyytävät sipsejä, nachoja tai juustosuikeroita, niin saavatkin maissinaksuja nuorisobailuihin. :saint:

Kuivaa ja mautonta, mutta ah niin terveellistä. :o :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja maisie:
Naapurin mummo oli niitä sitten ostanut ja antoi lapsenlapselleen ja juuri ja juuri lapsi pelastui eikä tukehtunutkaan. Eli ne ovat kyllä laiskanäidin keskeinen tuntomerkki, että äiti saa mussuttaa pullaa ja juoda kahvia, tai niitä limsojaan eikä tarvitse sitä kakaraa kahviaikaankaan vahtia.

Aha. No saako kurkkua antaa? Tai omenaa? Tai ylipäätänsä siihen käteen mitään syötävää ikinä, vai pitääkö mun mennä kouluunki perässä syöttämään mitä häh?

Ei ei! Sitten vasta rippikouluun lähtiessä opetellaan itse syömään ei soseutettua ruokaa ettei vaan satu kaisa-petteri tukehtumaan, ja maissinaksuja ei sitten ennen 18v ne kun on kaiken pahan alku.

Eiks kuitenki olis parempi odottaa, et lapsi on täysikänen, niin ei äitui joutus vastuuseen? Pullostahan ne teinit kuitenkin tykkää, niin ois paree pitää ne sit ihan vaik pulloruokinnalla siihen saakka. Ainakin sairaalassa on vielä käytössä niitä lasisen tuttipullon tutteja, jotka sopii mainiosti myös vaikka siideri ja kossupulloihin. Näitä juomia pullosta juottamalla on helppo ehkäistä lapsen pahamieli, kun aletaan vierottamaan mamman tisusta mopo iän alkamisen jälkeen. Näin ruokitaan lapset turvallisesti siihen saakka, että ovat valmiita lentämään pesästä. B)

No tuosta vaarallisuudesta en mee muuten sanomaan,ku mein tyttö tuli yhtäkkiä allergiseksi maissille. Vatsa koko ajan löysällä ja kakka keltaista , nukku huonosti ja oli levoton. Nyt kun maissi on pois koko ruokavaliosta, oireet loppuivat. ...niin ja muuten jo pari naksua turvottaa ja täyttää vatsaa, joten jos on muutenkin huono syömään, kannattaa naksuja antaa vasta ruuan jälkeen...

:laugh: Voi apua!...huoh.
Joo eiku eihän ite sais kahvia/teetäkään juoda, ainiiiiiin. Ei omaa aikaa EDES osittain sen teekupin vertaa. Sehän on ihan liikaa pyydetty. Ja ne on hei MAISSIA! Kun joku ihmetteli miksi vauva pitää opettaa naposteluihin :laugh: . Siis m.a.i.s.s.i.a EIKÄ karkkia. Halloo!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Ai :D :laugh: :laugh: :laugh: