Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Niin todella ovat, on todettu täälläkin. Jään heti koukkuun ja vedän koko pussin, ja sitten on pojalla huuto valmis kun äiti on taas syönyt kaikki naksut!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Voi juma. Tämä ketju lähti meijän koneelta. Ihmettelin kun kotiin maailmalta palanneet teinipojat rätkättivät illan lopulla kaksinkerroin koneella kun nukutin vauvaa ja juttelivat mulle mukavia matkastaan naurun pärskähdysten ohessa.
Äsken tämä paljastui, kun teiniosasto oli heräämässä ja halusi ensimmäisenä vilkaista maissinatuketjua.
Nyt kyllä kirjaudun itse muusikkonettiin ja hattrickkiin laittamaan hävyttömyyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Voi juma. Tämä ketju lähti meijän koneelta. Ihmettelin kun kotiin maailmalta palanneet teinipojat rätkättivät illan lopulla kaksinkerroin koneella kun nukutin vauvaa ja juttelivat mulle mukavia matkastaan naurun pärskähdysten ohessa.
Äsken tämä paljastui, kun teiniosasto oli heräämässä ja halusi ensimmäisenä vilkaista maissinatuketjua.
Nyt kyllä kirjaudun itse muusikkonettiin ja hattrickkiin laittamaan hävyttömyyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enpä mäkään tajua miksi vauvan mitäisi opetella tuollainen napostelu. Mössäämällä maissinaksuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Niin todella ovat, on todettu täälläkin. Jään heti koukkuun ja vedän koko pussin, ja sitten on pojalla huuto valmis kun äiti on taas syönyt kaikki naksut!!!
Paitsi ilman dippiä ei maistu miltään, muista ostaa kermaviiliä!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Eikä![]()
Minkäs ikäiset teinit kyseessä?
Oikeesti, ihan loistava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Eikä![]()
16- ja 14-vuotta on tällä meidän teiniosastolla ikää. Ja huumorintaju on kerrassaan erikoinen :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Osta pojille kiitokseksi provoilusta muutama maissinaksupussi. Hoksaisivat, että niihin ei onnistu tukehtumaan ees se naapurin mulkku mummo porvoosta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Osta pojille kiitokseksi provoilusta muutama maissinaksupussi. Hoksaisivat, että niihin ei onnistu tukehtumaan ees se naapurin mulkku mummo porvoosta.![]()
Tää on hyvä. Tulevalla kerralla kun pyytävät sipsejä, nachoja tai juustosuikeroita, niin saavatkin maissinaksuja nuorisobailuihin. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielummin laiska kun takakireä nipottaja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :o:Alkuperäinen kirjoittaja maisie:Naapurin mummo oli niitä sitten ostanut ja antoi lapsenlapselleen ja juuri ja juuri lapsi pelastui eikä tukehtunutkaan. Eli ne ovat kyllä laiskanäidin keskeinen tuntomerkki, että äiti saa mussuttaa pullaa ja juoda kahvia, tai niitä limsojaan eikä tarvitse sitä kakaraa kahviaikaankaan vahtia.
Aha. No saako kurkkua antaa? Tai omenaa? Tai ylipäätänsä siihen käteen mitään syötävää ikinä, vai pitääkö mun mennä kouluunki perässä syöttämään mitä häh?
Ei ei! Sitten vasta rippikouluun lähtiessä opetellaan itse syömään ei soseutettua ruokaa ettei vaan satu kaisa-petteri tukehtumaan, ja maissinaksuja ei sitten ennen 18v ne kun on kaiken pahan alku.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Voi juma. Tämä ketju lähti meijän koneelta. Ihmettelin kun kotiin maailmalta palanneet teinipojat rätkättivät illan lopulla kaksinkerroin koneella kun nukutin vauvaa ja juttelivat mulle mukavia matkastaan naurun pärskähdysten ohessa.
Eikä![]()