Vauvojen äideille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan kohta vauvan äiti itsekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata miettiä liikoja etukäteen. Kun käyn vessassa, vauva on monesti lattialla tai sitterissä, jos ei ole päiväunilla. Jos pari minuuttia joskus joutuu itsemään, ei se siihen kuole. Suihkussa käyn vauvan päiväunien aikana, tai kun vauva yöunilla. Joskus olen ottanut sitteriin vaippasillaan kylppäriin vaavin ja sieltä on katsoa tillottanut =) .

Alkuperäinen kirjoittaja mammuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Hei hetkinen...mulla on neljä lasta enkä koskaan ole miettinyt milloin pääsen vessaan tai suihuun.

Suihkussa kävin kun lapsi/lapset nukku ja vessaan menin kun oli hätä,lapsi sen aikaa lattialla tai sitterissä tai nukkumassa mutta enpä ole ajatellut että sekin asia olis pitänyt jotenkin järjestellä etukäteen,
mitäköhän vahinkoa olen aiheuttanut lapsille :whistle:

peesiä..

sama täällä. Tuli kyllä mieleen, et voiko aloittaja olla edes tosissaan asian kanssa...*suu auki*

Meillä oli sitterissä, pinniksessä tai sitten siinä äitiyspakkauslaatikossa. Kantelin sitä aina paikasta a paikkaan b, kun vauvan oli niin hyvä nukkua siinä. (En toki sitä silloin kannellut kun vauva siinä)

no vessassa käyn niin et vauva sitterissä olkkarissa, yleensä huutaa, joskus jopa nukkuu silloin. Ja suihkussa käyn yksin vain silloin kun muksujen isä paikallam uuten vauva sitterissä kylpyhuoneessa. tai sylissä suihkussa. Tuo kun ei juuri koskaan nuku pitkään, eikä hereillä ollessa viihdy kuin sylissä.

Yhteistyössä