vauvauutisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljäs kö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljäs kö

Vieras
Kävin eilen ultrassa. Pienen pieni vauva näkyi, sydän sykki, raajat töpötti pystyssä, näytti söpöltä pieneltä ihmisalulta. Pituuden - sikiön koon perusteella laskettu aika aikaistui noin viikolla eli sikiön koon perusteella nyt on rv 9 + 4. Mies laski kalenteria taaksepäin ja sanoi, että nämä on kyllä todellakin ihmisten keksimiä laskennallisia päiviä, tällä perusteella vauva olisi hedelmöittynyt jo ennen yhdyntää. Seksiä on niin vähän ja toimintakertoja oli vain yksi :ashamed: joten pystyn päivän tarkkuudella sanomaan milloin se tapahtui, eli munasoluhan odottaa, mutta siittiöt ei juurikaan..
Mutta olipa vaan kiva nähdä se pieni ihmisenalku =) :heart:
Todellisempi.
Tosin vatsa on jo niin iso että todellakin näytän raskaana olevalta ;)

Nyt vaan soittelen sikiötutkimuskeskukseen aikaa, istukkabiopsiaan on luvattu että pääsen kunnalliselle kun näin wanha olen, ikäidinkaatio täyttyy.

Paljon Onnea myös minulta!
Itselläni on 12 v ja kohta 14 v tytöt ja sitten iltatähti-poika 8 kk. Itsellä ikää 41 v. Hienosti olen jaksanut ja kaikki on mennyt hyvin. Poika on aivan ihana. Äitiysloma kohta loppuu, mutta jään hoitovapaalle, kun en henno viedä häntä hoitoon, vaan vietämme yhdessä laatuaikaa kotona.

Onnea!
Itselläni tuhisee 7 kk "iso" tyttö tuolla pinnasängyssä. Vanhin poika on tällä hetkellä armeijassa ja keskimmäinen tyttö rippileirillä. Konfirmaatio on nyt tulevana sunnuntaina. Ikää oli 41v kun kuopus syntyi, kävin istukkabiobsissa ja kaikki meni muutenkin hyvin. Tsemppiä odotkseen. :flower:

:flower: Paljon onnea!
Itse olen 43v. pojat 7v ja 5v. kaksi vuotta sitten oli keskenmeno vkolla 11+1, joka oli tosi kova menetys. Nyt pähkäilen, että uskallanko enää, vaikka mieli tekisi vielä yhtä vauvaa....onko muilla samoja fiilareita vielä tässä iässä?????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 06:38 neljäs kö kirjoitti:
Kävin eilen ultrassa. Pienen pieni vauva näkyi, sydän sykki, raajat töpötti pystyssä, näytti söpöltä pieneltä ihmisalulta. Pituuden - sikiön koon perusteella laskettu aika aikaistui noin viikolla eli sikiön koon perusteella nyt on rv 9 + 4. Mies laski kalenteria taaksepäin ja sanoi, että nämä on kyllä todellakin ihmisten keksimiä laskennallisia päiviä, tällä perusteella vauva olisi hedelmöittynyt jo ennen yhdyntää. Seksiä on niin vähän ja toimintakertoja oli vain yksi :ashamed: joten pystyn päivän tarkkuudella sanomaan milloin se tapahtui, eli munasoluhan odottaa, mutta siittiöt ei juurikaan..
Mutta olipa vaan kiva nähdä se pieni ihmisenalku =) :heart:
Todellisempi.
Tosin vatsa on jo niin iso että todellakin näytän raskaana olevalta ;)

Nyt vaan soittelen sikiötutkimuskeskukseen aikaa, istukkabiopsiaan on luvattu että pääsen kunnalliselle kun näin wanha olen, ikäidinkaatio täyttyy.

Onnea! :flower:
Kyllähän siittiöt voi elää jopa viikonkin yhdynnän jälkeen ja odotella munasolua, mutta munasoluhan ei ole hedelmöityskykyinen kuin noin vuorokauden ajan. Ja poikasiittöt ovat vikkelämpiä, mutta tyttösiittiöt elävät pidempään!

Istukkabiopsia on maanantaina, silloin on rv 11+1. Olo ei ole mitenkään hyvä, vatsakipua on, pelkään että terve lapsi menisi biopsiassa kesken, kun tuntu niin "heikolta" .. :( Mutta Jumalan kädessä olemme kaikki.

Isommat lapset mulla onkin jo täysi-ikäisiä ja iltatähtikin jo aika iso, no, iso ja iso, päiväkoti-ikäinen vielä ihan. Mutta vaipoista olaan yövaippoja lukuunottamatta päästy pois. Osaa itse pukea ja riisua mutta kotona ei tee sitä, pitää olla joku "porkkana", kiva juttu edessä,että toimii itse. Aamulla päiväkotiin mennessä ei viitsi edes alkaa tappelee "pue itse" juttuja, mutta pukeminen on vaikeaa, kun vatsaan sattuu oma kippurainen asento.

Voi miten ihana lukea uusista vauvoista.

Itse täytin eilen 40vuotta ja pelkäänpä että minun pitää seuraavksi ruveta odottelemaan lapsen lapsia. kuopus täytti juuri 2kk ja jää varmaan viimeiseksi.
Kyllä se naisen pää on omituinen kun vauvakuumeesta ei parane ikinä....

Yhteistyössä