vauvauutisia maajussille morsian.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras01:
En ole mielestäni tyhmä. Mielestäni lapsen tekeminen vielä epävarmaan parisuhteeseen (kesto alle 3v) on erittäin riskiä ja typerää. Todella typerää. Koskien ihan tavisjunttejakin jotka "löytää toisensa".
Itse avioliiton merkityskin kärsinyt tälläisen "kimpassa 6kk: lapsi, häät, talo, kaikki, sitten erotaan" systeemin takia, mikä nykyään on valloilla.

Tämä on minun mielipiteeni ja elämänkokemukseeni perustuva käsitys. Poikkeuksia on, mutta ovat marginaalinen joukko.

Kaikilla ei ole yhtä huono tuuri kuin sulla. Tiedostan kyllä itsekin, että riskillä menen, kun raskauduin 1,5kk tapailun jälkeen. Mutta luotan siihen, että kaikella on tarkoituksensa. Yhtä hyvin ihmiset eroaa vaikka olisivat vuosikausia olleet yhdessä ennen lapsia. Minkä systeemin vuoksi sä erosit?

Alkuperäinen kirjoittaja Rumasti sanottu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas yksi erolapsi lisää:( Ei ne nimittäin kauan ole yhdessä:(

Näinpä

Mistä te tiedätte, miten pitkään heidän suhde kestää? selvännäkijöitä??? Todella typerää ennustaa tuollaista kun ette koko ihmisiä tunne telkkariruudun ulkopuolella!

Mutta suurempi todennäköisyys asialle on, kuin niillä jotka pidempään yhdessä olleet. Simply as that

Höpö, höpö, parisuhde kestää keskimäärin 12v...that's it!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En ole mielestäni tyhmä. Mielestäni lapsen tekeminen vielä epävarmaan parisuhteeseen (kesto alle 3v) on erittäin riskiä ja typerää. Todella typerää. Koskien ihan tavisjunttejakin jotka "löytää toisensa".
Itse avioliiton merkityskin kärsinyt tälläisen "kimpassa 6kk: lapsi, häät, talo, kaikki, sitten erotaan" systeemin takia, mikä nykyään on valloilla.

Tämä on minun mielipiteeni ja elämänkokemukseeni perustuva käsitys. Poikkeuksia on, mutta ovat marginaalinen joukko.

Kaikilla ei ole yhtä huono tuuri kuin sulla. Tiedostan kyllä itsekin, että riskillä menen, kun raskauduin 1,5kk tapailun jälkeen. Mutta luotan siihen, että kaikella on tarkoituksensa. Yhtä hyvin ihmiset eroaa vaikka olisivat vuosikausia olleet yhdessä ennen lapsia. Minkä systeemin vuoksi sä erosit?

Alkoriippuvaisen miehen, joka kyllä yritti korjata asiat, mutta ei vain loppu peleissä halunnut. Tunnustan. En tuntenut miestä vielä(kään) tarpeeksi, vaikka yhdesä oltiin oltu useampi vuosi ennen lapsen syntymää. Kaduttaa, ja kovasti.

Pulmunen minäkään ole, tiedänpä ainakin mistä puhun.

Liian äkkiä kaikki heille tapahtuu, suhde ei tule kestämään pitkään:( Ja miksi piti vielä lapsi tehdä vaikka juuri tapasivat??? Vai oliko se vahinko, eivät käyttäneent hetken huumassa ehkäisyä?

OHHOIJOKKAA, Jos esim, sun suhde on epäonnistunut ei se tarkoita, että kaikkien muiden suhteet myös epäonnistuu.

JA KÄÄÄÄÄK, minä ja mun mies muutettiin yhteen kuukauden seurustelun jälkeen, nyt ollaan seurusteltu kolme ja puoli vuotta ja meillä on kaksi lasta.. täytyy vissiin sit alkaa eropapereita kirjoittelee... :laugh: :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Tämä on kyllä päivän huonoin uutinen, miten se Henna saattoi olla niin saatanan tyhmä!!! Olisivat nyt edes vuoden odottaneet ja sitten jos vielä olisivat yhdessä niin ehkä voisi alkaa harkita niitä häitä ja sitten lapsia...

Mites se raskaus on pelkästään Hennan vika?

Mutta eikö ne eilisessä jaksossa sanoneet, että eivät aio kiirehtiä ja katsovat vielä miten suhde etenee tms.? Seiskassa oli etteivät vielä kuvausvaiheessa tienneet raskaudesta, taisi siis olla yllätys?

Mutta kyllä sitä voi ero tulla ihan kenelle tahansa, oli suhde kestänyt kuinka kauan tahansa. Mutta itsekin olen sitä mieltä että kyllä vähän kauemmin kannattaisi odottaa ja katsoa millaiseksi suhde muodostuu, mutta jos vahinko sattuu niin minkäs sille sitten..

Ja alko-ongelma nimen omaan paheni vasta raskausaikana. En vieläkään ummarra mikä ukkoon meni, mutta jokin meni.

Nyt katson kyllä tarkkaan jos eteen sattuu "rakkaus" tulemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Liian äkkiä kaikki heille tapahtuu, suhde ei tule kestämään pitkään:( Ja miksi piti vielä lapsi tehdä vaikka juuri tapasivat??? Vai oliko se vahinko, eivät käyttäneent hetken huumassa ehkäisyä?

OHHOIJOKKAA, Jos esim, sun suhde on epäonnistunut ei se tarkoita, että kaikkien muiden suhteet myös epäonnistuu.

JA KÄÄÄÄÄK, minä ja mun mies muutettiin yhteen kuukauden seurustelun jälkeen, nyt ollaan seurusteltu kolme ja puoli vuotta ja meillä on kaksi lasta.. täytyy vissiin sit alkaa eropapereita kirjoittelee... :laugh: :D :whistle:

Joo, tehkääpä niin jos siltä tuntuu:)

kylläpä te ootte negatiivisia. onko noin vaikeaa olla iloinen toisen puolesta? itse toivon heille pelkkää hyvää ja mistä sitä tietää vaikka olisivat koko loppuelämän yhdessä? :) ei aina tarvii heti pelätä pahinta. ja vaikka ovatkin edenneet suhteessaan aika nopeaa, niin mitä sitten? niin lienee tehnyt moni muukin. :)

Hitsi miten huvittavia kommentteja täällä, päivän nauruja teille tiukkapipoiset ihmiset. heehee.

Nimimerkillä onnellisessa parisuhteessa, lapsi saanut alkunsa muutaman kk seurustelun jälkeen.

Annan heidän elää omaa elämäänsä, elä sinä omaasi. Jokainen tekee itse elämässään ratkaisunsa. Kaikkea hyvää heille, suloinen pari!
Ystäväni oli seurustellut kuukauden, kun tuli raskaaksi. Nyt ovat olleet 9v yhdessä, onnellisesti:)

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Hitsi miten huvittavia kommentteja täällä, päivän nauruja teille tiukkapipoiset ihmiset. heehee.

Nimimerkillä onnellisessa parisuhteessa, lapsi saanut alkunsa muutaman kk seurustelun jälkeen.

Ei kai se ole tiukkapipoisuutta jos ei heti halua hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa????
No kiva että tuut noin vähästä iloiseksi!
Toivottavasti onni kestää!

On sitä ennenkin äkkiä menty naimisiin asti ja tehty lapsia , ja hyvin menee vieläkin yli 10v yhdessä.Olkaa katkerat pessimistit hiljaa, sellasen käsityksen saa eräitten kirjoituksista. Onko vain muka yksi oikea tapa , seurustella , edetä jne. Muuten mikähän se oikeesti sitten olis ?

On sitä ennenkin äkkiä menty naimisiin asti ja tehty lapsia , ja hyvin menee vieläkin yli 10v yhdessä.Olkaa katkerat pessimistit hiljaa, sellasen käsityksen saa eräitten kirjoituksista. Onko vain muka yksi oikea tapa , seurustella , edetä jne. Muuten mikähän se oikeesti sitten olis ?

Alkuperäinen kirjoittaja juups:

Ei kai se ole tiukkapipoisuutta jos ei heti halua hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa????
No kiva että tuut noin vähästä iloiseksi!
Toivottavasti onni kestää!

Kyllä, onni tulee kestämään.
Lähinnä tarkoitin tuolla tiukkapipoisuudella kommentteja, että suhde ei tule kestämään kun ovat niin vähän aikaa tunteneet ja vauva tulossa. Tyyliin, että pitäis tietty aika seurustella, mennä ensin naimisiin jne ennenkuin alkaa lisääntymään....

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Tämä on kyllä päivän huonoin uutinen, miten se Henna saattoi olla niin saatanan tyhmä!!! Olisivat nyt edes vuoden odottaneet ja sitten jos vielä olisivat yhdessä niin ehkä voisi alkaa harkita niitä häitä ja sitten lapsia...

Miksi? Ei o yhtä ainutta oikeeta tapaa toimia. Se, että etenee nopsaan, ei välttämättä tarkota eron itsestäänselvyyttä. Yhteinen lapsi saattaa myös lähentää paria ja ite oon sitä mieltä, että ei tarvi oottaa, jos ite on varma. Ei valintoja tehessä tarvi miettiä mitä muuta jattelee ja antaa sen rajottaa.

Ite olin seurustellu mieheni kanssa puol vuotta, ku testi näytti plussaa... Eikä ollu vahinko vaan ihan tarkotuksella alkunsa saanu. Kihloista, yhteenmuutosta ja häistä oli puhuttu siinä vaiheessa ja kaikki tarkkaan keskusteltu. Käytännössä alettiin asustella yhdessä parin kuukauden seurustelun jälkeen... Sellasta viikonlopputapailuahan se oli, ku toinen asu toisessa kaupungissa ja olipa vielä 4 viikkoa ulkomailla työkomennuksellakin. ;) Sit muutettiinki virallisesti yhteen siinä raskauden alkumetreillä, kun ei aikasemmin ollu mahollista (määräaikasten sopimusten takia). Kihlat ostettiin 9kk yhdessäolon jälkeen eli olin jo neljännellä kuulla raskaana. Hui kauheeta! :o :D Naimisiin mentiin kans ja ipana oli sillon 1v3kk. Nyt ollaan oltu reilu 4 vuotta yhdessä eikä tästä liitosta olla mihkään lähössä. Lisää lapsiakin saa tulla aikanaan.

Jos kaikki nopeesti edenneet suhteet päätyis nopeesti eroon, niin ei me tässä kuule oltais. Joskus sen vaan tietää, että on oikee ihminen vierellä ja haluu osottaa sitoutumistaan monin tavoin. Kerkeishän sitä varmaan hitaammallakin tahilla, mut meillä ei ainakaan ollu syytä jarrutella eikä mikään o harmittanu jälkikäteen. Tuskin tuotakaan Mikon ja Hennan juttua tälleen puitais ja arvosteltais, jos eivät olis telkkarista tuttuja... Ovat onnensa varmasti ansainneet, joten annettas nyt lannistavien kommenttien pysyä ihan sielä oman pään sisällä. Ei kukaan perheenlisäystä oottava haluu tällasta mollausta lukea.

Yhteistyössä