Vauvauinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h2o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen tuon saman lisäksi miettinyt ihan jo sitä, että miten siellä uimahallin puku- ja pesuhuoneessa riittää kädet? Kun siis jos ajatellaan, että äiti ja vauva menee naisten puolelle ja isä miesten niin yksinhän sen vauvan kanssa on. Miten siinä sitten riittää kädet vauvasta huolehtimiseen ja itsensä pesuun ja uikkarin pukemiseen? Onko se vauva turvakaukalossa pesuhuoneessakin ja altaan reunalle asti? Miten ihmiset toimii näissä tilanteissa? Pitäähän se vauvakin pestä ennen altaaseen menoa?

Joo, kaukalo vuorattuna muovilla ja vauva siinä omassa pyyhkeessään. Kyl se paras tapa löytyi toimia yksinkin. Nyt ne ongelmat on alkaneet kun poika jo kävelee ja livistää ihan kokoajan kun itse koettaa pestä/pukea. Kohta uskalla ollenkaan viedä sitä sinne kun viimeksi ehti jo allaspuolelle sillä sekunnilla mitä laitoin pyyhkeet lokeroon. Vauvan kanssa tein niin että riisuin pojan kaukaloon, sitten itseni, pesulle ja itselle uikkari, sitten poika suihkuun ja uikkariin. Palatessa pesin itseni, pojan ja kaukalossa pukkariin.
Siellä pojalle sisävaatteet ja kaukaloon. Itselle sisävaatteet ja lopuksi molemmille ulkokuteet.

Mulla oli isompana satikkarattaissa, ei ois muuten tullu mun peseytymisestä mitään.. :D

Kas kun ei oo tullu mieleen :D tai ehkä valjaat :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja h2o:
Tapahtuuko tuo sukelluttaminen siis niin, että vauva sukeltaa toisen aikuisen sylistä toiseen?

joo, mutta iham alkuun sukellutetaan kaatamalla vettä kannusta päälle tai ihan vaan kastamalla veteen. olin yksin vauvauinnissa vauvan kanssa 90% kerroista ja hyvin meni. ohjaaja auttaa tarvittaessa. hankalinta oli pukeimen ja riisuminen ja peseytyminen yksin mutta sekin onnistui.

Ainahan sitä yksin oli vauvan kanssa pukkarissa. Vai oliko teillä perhehuoneita?

ei ollut, mutta me tehtiin niin miehen kanssa että toinen saunoi vauvan kanssa ja pesi vauvan ja sillä aikaa toinen pesi ja puki itsensä ja ott sitten vauvan, puki sen ja sillä aikaa ensin vauvaa pitänyt pesi ja puki itsensä.

Mistä otti? veikö toinen sen märkänä sinne kassatilaan? Eihän ne miesten pukkarit oo samassa tilassa.

Tulin nyt vasta takaisin..

Siis meidän vauvauintipaikassa oli pukkareiden välissä sellainen yhteinen tila, jossa hoitopöytiä yms. ja siinä vaihdettiin vuoroa. Se oli siis ihan tarkoitettu tollaiseen toimintaan.

Yhteistyössä