Vauvauinnin aloittamisesta

  • Viestiketjun aloittaja uimaan
  • Ensimmäinen viesti
Uimari
Minä lisäisin vielä sellaisen kysymyksen, että ollaanko siellä aikuisten vai lasten altaassa? Kun mietin omaa uimataitoani (on aika huono..), mutta haluaisin vauvan vauvauintiin viedä. Eli onko siihen vanhemmalta myös jotain uimataitovaatimusta?
 
uimaan
Alkuperäinen kirjoittaja Uimari:
Minä lisäisin vielä sellaisen kysymyksen, että ollaanko siellä aikuisten vai lasten altaassa? Kun mietin omaa uimataitoani (on aika huono..), mutta haluaisin vauvan vauvauintiin viedä. Eli onko siihen vanhemmalta myös jotain uimataitovaatimusta?
Jalat pohjassa nyt ainakin. En kyllä muista, et vaadittiinko vanhemmilta uimataitoa vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uimari:
Minä lisäisin vielä sellaisen kysymyksen, että ollaanko siellä aikuisten vai lasten altaassa? Kun mietin omaa uimataitoani (on aika huono..), mutta haluaisin vauvan vauvauintiin viedä. Eli onko siihen vanhemmalta myös jotain uimataitovaatimusta?
Meillä oli ainakin matala (n.140 cm maksimissaan) allas, joka oli lämmitetty ja varattu ihan vaan vauvoille.
 
vieras
Ei vaadita aikuiselta mitään, lastenaltaassa ne uinnit on.

Ja puolituntia kestää ja ekalla kerralla saa olla sen aikaa minkä itse kokee hyväksi omalle vauvalleen. jatkossakin saa poistua kesken.
 
Ei vaadita vanhemmilta uimataitoa. Mä oon lyhyt, joten yritin pysytellä siellä altaan matalammassa päässä. Me uitiin tilaussaunan altaassa. Ja noin 20 min oltiin ekalla kerralla, mutta toki saa aikasemminkin pois lähteä. Mukavaa uintia =) .
 

Yhteistyössä