Vauvatoiveita ensi vuodelle

Tuntuu että kaikissa ketjuissa jo keskustelua todella paljon ja niihin vaikea enää päästä mukaan, onko täällä muita joille vauva toiveissa ensi vuodelle ja kiinnostaisi vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia?

Meillä siis nyt yk1 ja menossa kp 14/29 ennestään yksi lapsi.
 
Täällä yksi :wave:

meillä entuudestaan poika 07/09 ja nyt ensimmäistä kiertoa yritetään pikkusisarusta. mulla kp vissiin 26/ 29-31, eli kohta voisi alkaa jännäilemään. tosin mitään tuntemuksia ei ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Manna K:
Täällä yksi :wave:

meillä entuudestaan poika 07/09 ja nyt ensimmäistä kiertoa yritetään pikkusisarusta. mulla kp vissiin 26/ 29-31, eli kohta voisi alkaa jännäilemään. tosin mitään tuntemuksia ei ole.
Juu, teillä alkaa kohta olla jännät paikat, mä vähän veikkaan että meillä tämä kierto mennyt vähän harakoille, kun tuo seksi vähän vähemmälle jäänyt, esikoisen sairastelun takia ja ollaan pari yötä sairaalassa vietetty. Ja univelkaa on kummallakin, joten saapa nähdä jaksaako peittoja heilutella, vielä ei kyllä myöhäistä olisi.. muttamutta..
 
joo, tosin mulla kierto ei vielä normalisoitunut esikon jälkeen, joten vaikea olla varma tarkoista päivistä. eikä mekään kyllä kovin reippaita jaksettu tosse teko hommassa olla :ashamed:

me ollaan tässä jo muutamassa kierrossa jätetty ehkäisy pois, eli on saanu tulla jos on tullakseen, mutta eipa ole tullut. eikä kyllä ole tässäkään kierrossa ole kovin vahva luotto.

mikäs teidän pienellä on ollut? toivottavasti on parempaan päin :heart:

koittakaa nyt vähän jaksaa, hyvän asian piolesta ;)
 
Mä jo kyselinkin evra ehkäisylaastarin käytön lopettamisesta tuolla... ja sain vastauksia että pari kuukautta keskimäärin menee ennenkuin oma kierto tasaantuu... eli pitäisi kai marraskuussa jättää laastari pois jotta tammikuusta kai olisi sitten mahd. raskaaksi tulla. toki kait on hetikin mahd. raskautua kun käytön lopettaa, mutta olen hiukan skeptinen ;) haluaisinkin mieluusti ainakin yhdet "omat" menkat ennen raskautta niin on helpompi laskea laskettua-aikaakin jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Manna K:
joo, tosin mulla kierto ei vielä normalisoitunut esikon jälkeen, joten vaikea olla varma tarkoista päivistä. eikä mekään kyllä kovin reippaita jaksettu tosse teko hommassa olla :ashamed:

me ollaan tässä jo muutamassa kierrossa jätetty ehkäisy pois, eli on saanu tulla jos on tullakseen, mutta eipa ole tullut. eikä kyllä ole tässäkään kierrossa ole kovin vahva luotto.

mikäs teidän pienellä on ollut? toivottavasti on parempaan päin :heart:

koittakaa nyt vähän jaksaa, hyvän asian piolesta ;)

Kuume huitelee yli 40 asteessa, nousee iltaa kohti siis, päivällä ei kuumetta ja on oma virkeä itsensä. Neste ei kelpaa, ja kuumeelle ei ole mitään syytä löydetty, pissa puhdas, tulehdusarvo alle 8, korvat, keuhkot yms puhtaat..
 

Yhteistyössä