vauvasta otetut kuvat ja oma rumuus/läskeys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"läski"

Vieras
äh vauvasta saa ihania kuvia ja sitten itse kun on kuvissa vauvan kanssa niin näyttää ihan kauhean läskiltä ja rumaltakin. synnytyksen jälkeen kiloja edelleen kymmenkunta jäljellä ja tietty mulla kertyy paljon naamaan. kaksoisleukaa löytyy kunnolla ja tuntuu että näkee vaan sen. ärsyttää niin kun ei yhtään hyvää kuvaa itsestä ja vauvasta ja nyt tuntuu että on alkanut välttelemään kuvissa oloa vauvan kanssa :(

no vauva on jo 8kk, että onhan synnytyksestä aikaa, mutta en ole saanut kiloja karistettua. pakko varmaan alkaa kuurille. alku ollut hankalaa, vauva heräillyt pitkin öitä ja vieläkin, syöminen ollut aika epäsäännöllistä jnee. ärsyttää vaan kun kilot näkyy naamassa, kaikilla kun ei niin ole. olisi edes alakropassa tms. ja naama hoikempi.

Joo, samat fiilikset. Viimeksi olen ollut näin painava viimesillään raskaana esikoisesta! Nyt 10kg extraa vieläkin synnytyksen jäljiltä ja omat kuvatukset ahdistavat.

Onneksi vauva on kaunis meidän molempien edestä :heart:

Mulla sama juttu, mutta toisin päin - imetys vei kiloja ihan liikaa, ja nyt näytän harmaalta lommonaamaiselta luurangolta kuvissa.
Täytyy vaan kuvissa koittaa jotenkin vääntyillä niin päin, ettei ihan suoraan kato kameraan :D

Yhteistyössä