Miksei hajusteettomilla aineilla lähde tahrat? Tuskin se hajuste niitä tahroja poistaa...Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Turhaa pyykkivuoren kasausta pestä erillään vauvan vaatteet muista vaatteista... =) Mun mielestä se on pyykkikoneen ongelma pestä ne hikisukat ja vauhtiraidat (kuten joku hienosti ilmaisi =) ) ja siellä ne pöpöt puhdistuu missä muukin...
Hajusteettomia voi käyttää aluks jos tuntuu siltä, mut niillä nyt ei yleensä pahat tahrat ees lähde =)
Kolmen lapsen kokemuksella...
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Miksei hajusteettomilla aineilla lähde tahrat? Tuskin se hajuste niitä tahroja poistaa...Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Turhaa pyykkivuoren kasausta pestä erillään vauvan vaatteet muista vaatteista... =) Mun mielestä se on pyykkikoneen ongelma pestä ne hikisukat ja vauhtiraidat (kuten joku hienosti ilmaisi =) ) ja siellä ne pöpöt puhdistuu missä muukin...
Hajusteettomia voi käyttää aluks jos tuntuu siltä, mut niillä nyt ei yleensä pahat tahrat ees lähde =)
Kolmen lapsen kokemuksella...
Kaikki vauvan vaatteet olen rumpukuivannut. Eipä tarvitse edes ostaa niin hirveitä määriä vaatteita, kun koneellisen saa puhtaaksi ja kuivaksi n. 3 tunnissa.Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:hei, tähän tuli mieleen.
Voiko vauvanvaatteet laittaa kuivausrumpuun, vai meneekö ne pilalle?
Niin ja rumpukuivaus kuluttaa vaatteita luonnollisesti enemmän kun ne siellä hinkkaantuvat toisiinsa, mutta sehän ei koske pelkästään vauvanvaatteita. Vauvanvaatteilla tosin on muuten aika lyhyt käyttöikä verrattuna vaikka aikuisten vaatteisiin, joista ei enää kasveta ulos (ellei leveyssuunnassa... :kieh: )Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Rumpukuivauksessa ei mene vauvan vaatteet pilalle vaan päinvastoin niistä tulee ihanan pehmeitä. Rumpukuivaus kylläkin kutistaa jonkun verran vaatteita.