Meille on tulossa nyt ensimmäinen lapsi ja vielä ei olla mitään hankintoja tehty, mutta eilen miehen äiti kertoi, että hänen sisarensa on laitellut meille kasan vauvanvaatteita valmiiksi jos me vain niitä huolitaan. Sanoin että tottahan me huolitaan jos ovat hyväkuntoisia, mutta kun miehen äiti lisäsi, että ne vaatteet pitää sitten palauttaa takaisin, niin aloin miettimään, että haluanko niitä olleskaan, sillä koituu minulle ihan liian suurta stressiä siitä, että ne pitää myös muistaa palauttaa. Miten minä muistan minkä vaatteen olen mistäkin saanut ja se että ne pitäisi pitää sellaisessa kunnossa, että ne voi palauttaa takaisin.
Miehen äidin sisko tuskin itse enää lapsia tekee, sillä heidän neljäs syntyi vuosi sitten, mutta kuulemma ne vaatteet menisi sitten miehen siskolle, jos se joskus lapsia tekisi, tosin hänellä ei lapsentekoaikeita taida tällä hetkellä edes olla.
Nyt mietin, että mitä teen, jos ne otan, niin en tiedä raaskinko niitä edes käyttää, etteivät vaan liikaa kulu.
Mites muut, jos annatte vanhoja vauvan vaatteita eteenpäin, niin pitääkö ne myös palauttaa takaisin, vai annatteko ne omaksi?
Miehen äidin sisko tuskin itse enää lapsia tekee, sillä heidän neljäs syntyi vuosi sitten, mutta kuulemma ne vaatteet menisi sitten miehen siskolle, jos se joskus lapsia tekisi, tosin hänellä ei lapsentekoaikeita taida tällä hetkellä edes olla.
Nyt mietin, että mitä teen, jos ne otan, niin en tiedä raaskinko niitä edes käyttää, etteivät vaan liikaa kulu.
Mites muut, jos annatte vanhoja vauvan vaatteita eteenpäin, niin pitääkö ne myös palauttaa takaisin, vai annatteko ne omaksi?