VAUVANUKKEJA

Käykää ihmeessä kurkkaamassa, minä menin eilen oiken kunnolla "vipuun" kun sain tämmöisen syliini :D . Aivan aidon painoinen ja näköinen. Iski kova vauvakuume...jota en voi enää tyydyttää oikealla vauvalla. Ajattelen tässä, että teettäisinkö kaksi vauvaa omien lasten vauvakuvista heille lahjaksi..siis ajatus- asteella vasta tämä ...mutta se osoite..katsokaa ja ihastukaa!

www.rebornnuket.com =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minniliini:
mistä löydän osotteen jossa voisi teettää kuvasta oman vauvan näköisen nuken??
tarkoitatko niitä nukkeja joita myydään kristiinassa?

Ei kun näitä tehdään Nurmossa.
Ei en tarkoittanut noita, Kristiinassa on semmonen liike missä myydään kanssa nukkeja, mut ei noita mitä tolla sivulla on. Niistä voi tehdä oman lapsensa näköisiä, tai ainakin likelle. On sellaisia vuoden ikäisen kokoisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Missä tommoista pidetään?
Jos mulla olis olkkarissa kehto ja siellä tuollainen nukke niin mulle olis tilattu piipaa auto hyvin nopeasti.
meillä ainakin mies tilaisi äkkiä piipaa-auton pihaan jos mä istuisin tuolla keikkutuolissa tuollanen nukke sylissä lepertelemässä sille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pipoton:
Ei voi muuta sanoa! Ihania nukkeja ja täällä sitte "jeesustellaan" että voi kun kauheita KUOLLEEN
En mä tiukkapipoinen ole. Ne vaan nyt minusta näyttää siltä. Hyvin tehtyjä mutta en mä vois semmoista kotiini ottaa. Hyvä kun pystyin pitämään ystävän vauvaa sylissä.

 

Yhteistyössä