Vauvanukke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harjoite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harjoite

Vieras
Hei,
sattuuko teistä kukaan asumaan Englannissa?
Olen nimittäin jo pari kertaa nähnyt BBC:llä ohjelmia, jossa ihan tavalliset ensimmäistä lastaan odottavat pariskunnat saavat jostain (mistä?) ihan aidon oloisen vauvanuken, jolla voivat harjoitella vauvan hoitoa. Tämä nukke ohjelmoidaan (neuvolassa??) itkemään ja tulevien vanhempien pitää sitten yrittää saada itku loppumaan vaihtamalla vaippoja ja syöttämällä nukkea.

Miltä tuntuu esim. kolmekymppisestä naisesta vaihdella vaippoja nukelle ja herätä yöllä syöttämään nukkea? Nukke itkee ihan ihmisvauvan äänellä ja volyymilla.

Idea on varmaan harjoituttaa tulevia vanhempia, mutta mennäänkö tässä liian pitkälle?
Entäs jos nuken antaisi maistiaisiksi vasta ekaa lastaan suunnitteleville ;)

Tietäisikö joku teistä jotain tästä mielestäni hassusta ""harjoitusvauvasta""?

Hei,

en ole kuullut että Suomessa olisi noita nukkeja (sim Amerikassa taitavat käyttää myös). Mutta itse olen ""harjoitellut"" (täytyyhän joku tekosyy olla ajan tuhlaamiseen;) sims2-tietokonepelillä, jossa hahmot voivat olla raskaana ja saada vauvoja. Ainakin itse tunnistan nyt saman olotilan kuin naispuoliset raskaana olevat hahmot, jotka haluavat vain syödä, nukkua ja peseytyä;) Kun vauva syntyy, sitä sitten hoidellaan syöttämällä ja vaippojen vaihdolla ja leikkimällä riippumatta ihan aikuishahmon vireystilasta tai vuorokaudenajasta. Joskus aikuiset nukahtavat lattialle, kun ovat rättipoikki vauvan (varsinkin kaksosten!) hoidosta.

Suosittelen, jos on liikaa aikaa synnytystä odotellessa:)

Yhteistyössä