vauvansa menettäneet

  • Viestiketjun aloittaja Jenni äippä
  • Ensimmäinen viesti
maippi77
minäkään en ole menettänyt lastani,mutta hyvä ystäväni joutui synnyttämään kuolleen poikavauvansa rv20,ja olen hyvin läheltä seurannut hänen suruaan,kuunnellut ja yrittänyt auttaa,mutta oikeita sanoja on vaikea löytää.suru vie aikansa,mutta kun pahimman yli pääsee,niin elämä alkaa taas tuntua valoisammalta. oikein paljon voimia sinulle. :hug:
 
a-k79
mullakaan ei onneks noin pahasti ole käyny mut kanssa jouduin synnyttää viikolla 18 ku laps ei olis eläny enää montaa päivää eli keskeytettiin lääkäreiden suosituksesta vauvalla oli turnerinsyndrooma ja oltais kyllä pidetty se mut sit oli jo niin täynnä nestettä kaikki sisäelimet että lääkärit sanoi että ihme ku vielä sydän lyö.. Ajattelen usein että mitä jos menettäis lapsensa ja just on ollu raskausaikana kauhee pelko ku ei todellakaan tiedä mitä voi tapahtua!! Otan osaa syvään suruusi, yritä jaksaa :hug: :hug: :hug:
 
alannah
En oo itekkää kokenu mittää tuollasta mutta ihan sydäntä viiltää muitten puolesta jotka ovat kokeneet tuollasta. Mahottomasti voimia, haleja ja osan ottoni myös. :'( :hug:
 
Angel99
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 11:26 Jenni äippä kirjoitti:
onko täällä ketään kohtalo tovereita jotka ovat menettäneensä vauvan minulla kuoli 26.8.04 poika tunnin ikäisenä veren vuotoon
Minä olen. Esikoisemme vuonna 99. Hän eli 3 tuntia. 3 lasta olemme jälkeen saaneet.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 16:29 Angel99 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 11:26 Jenni äippä kirjoitti:
onko täällä ketään kohtalo tovereita jotka ovat menettäneensä vauvan minulla kuoli 26.8.04 poika tunnin ikäisenä veren vuotoon
Minä olen. Esikoisemme vuonna 99. Hän eli 3 tuntia. 3 lasta olemme jälkeen saaneet.
Anteeksi jos kysyn. ei ole pakko vastata, mutta oliko jokin kuolinsyy?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 11:26 Jenni äippä kirjoitti:
onko täällä ketään kohtalo tovereita jotka ovat menettäneensä vauvan minulla kuoli 26.8.04 poika tunnin ikäisenä veren vuotoon
En tiedä vastaako tämä lainkaan kysymystäsi, mutta minä menetin onnettomuuden seurauksena rv:lla 36 tyttäreni, samassa onnettomuudessa kuoli myös 3-vuotias esikoispoikani. Aikaa on kulunut kohta 6 vuotta.
 
-meimi-
Minä synnytin rv36 kohtuun kuolleen enkelitytön.
Mikään/kukaan ei koskaan korvaa menetettyä lasta.
Ikävissäni mekin odottelemme kolmatta. Pelko seuranamme. :'( :'(

Suuret halit kaikille lastaan sureville.
 
joulufani
:'( tosi surullisia kohtaloita teillä monella.
tuntuu todella pahalta kun ajatteleekin että menettäisi lapsen.
syntyneen tai syntymättömän.
voimia kaikille! :hug: :hug: :hug:
 
minun juttuni liippaa aika läheltä kun kesken meni raskausv.21+2.joten tahdon välittää sinulle surunvalitteluni :'( :hug:
ystävät ovat nyt erittäin tärkeässä roolissa ja tapahtuneesta saa ja pitää puhua niin paljon kuin ikinä jaksaa,mitään asioita ei saa jättää varjoonsa..elämä jatkuu suuren surutyön jälkeen vielä,lupaan sen..vaikka se miten mahdottomalta juuri nyt tuntuiksikin.sinä olet yhtä hyvä ihminen kuin ennenkin.elämä tuntuu aina joskus epäreilulta,mutta kyllä siitä selviää,kaikella on aina jokin tarkoitus vaikkemme ymmärtäisikään että mikä..paljon voimia ja jaksamista sinulle :'( :hug:
 
vierailija vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:55 Sydney kirjoitti:
Lämmin Osanottoni ja paljon voimia. :'( :hug: :hug: :'( Meidän Patricia kuoli reilu 5kk ikäisenä kätkytkuolemaan. :'( :'(

Voiko noin vanhana vielä kuolla kätkytkuoleman? Olen luullut että pienempien vauvojen kuolinsyy olisi. Oli miten oli, otan osaa suruunne! Teidän kaikkien lapsenne menettäneiden suruun! :hug:

En voisi edes kuvitella sitä tilannetta kun oman lapsensa menettäisi. Tappaisin varmaan itseni! En kestäisi ollenkaan! :'( :'( :'(

5kk tytön äiti. :heart:
 
minniliini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 13:10 -meimi- kirjoitti:
Minä synnytin rv36 kohtuun kuolleen enkelitytön.
Mikään/kukaan ei koskaan korvaa menetettyä lasta.
Ikävissäni mekin odottelemme kolmatta. Pelko seuranamme. :'( :'(

Suuret halit kaikille lastaan sureville.
[
/quote]

Paljon,paljon voimia sinulle ja muillekkin lapsensa menettäneille :hug: minä myös synnytin kaksosvauvamme kuolleena rv17.myös toista raskautta toivoimme 2v.ja pelkäsimme kun tärppäsi koko raskauden ajan,kun minulle tuli vielä raskausmyrkytys.nyt terve poika vuoden ikänen.kaikkea hyvää sinulle jatkossa :flower:
 
äitä
Täällä kohtalotoveri. meillä tyttö liihotteli enkelinä pois 6.12.2003 olin rv27 :hug: haleja ja voimia kaiken saman kokeneille. Tuo suru on pitkä ja rankaan prosessi ja välillä tuntui, että suru on pohjaton, mutta nyt sen asian knass aon jo oppinut elämään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 11:33 vierailija vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:55 Sydney kirjoitti:
Lämmin Osanottoni ja paljon voimia. :'( :hug: :hug: :'( Meidän Patricia kuoli reilu 5kk ikäisenä kätkytkuolemaan. :'( :'(

Voiko noin vanhana vielä kuolla kätkytkuoleman? Olen luullut että pienempien vauvojen kuolinsyy olisi. Oli miten oli, otan osaa suruunne! Teidän kaikkien lapsenne menettäneiden suruun! :hug:

En voisi edes kuvitella sitä tilannetta kun oman lapsensa menettäisi. Tappaisin varmaan itseni! En kestäisi ollenkaan! :'( :'( :'(

5kk tytön äiti. :heart:
Voi kuolla vanhempanakin kun 5kk. :'( :'(

Osanotto minultakin kaikille lapsensa menettäneille. :hug: :hug:
 

Yhteistyössä