Jenni äippä
onko täällä ketään kohtalo tovereita jotka ovat menettäneensä vauvan minulla kuoli 26.8.04 poika tunnin ikäisenä veren vuotoon
Minä olen. Esikoisemme vuonna 99. Hän eli 3 tuntia. 3 lasta olemme jälkeen saaneet.Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 11:26 Jenni äippä kirjoitti:onko täällä ketään kohtalo tovereita jotka ovat menettäneensä vauvan minulla kuoli 26.8.04 poika tunnin ikäisenä veren vuotoon
Anteeksi jos kysyn. ei ole pakko vastata, mutta oliko jokin kuolinsyy?Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 16:29 Angel99 kirjoitti:\Minä olen. Esikoisemme vuonna 99. Hän eli 3 tuntia. 3 lasta olemme jälkeen saaneet.Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 11:26 Jenni äippä kirjoitti:onko täällä ketään kohtalo tovereita jotka ovat menettäneensä vauvan minulla kuoli 26.8.04 poika tunnin ikäisenä veren vuotoon
En tiedä vastaako tämä lainkaan kysymystäsi, mutta minä menetin onnettomuuden seurauksena rv:lla 36 tyttäreni, samassa onnettomuudessa kuoli myös 3-vuotias esikoispoikani. Aikaa on kulunut kohta 6 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 11:26 Jenni äippä kirjoitti:onko täällä ketään kohtalo tovereita jotka ovat menettäneensä vauvan minulla kuoli 26.8.04 poika tunnin ikäisenä veren vuotoon
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:55 Sydney kirjoitti:Lämmin Osanottoni ja paljon voimia. :'( :hug: :hug: :'( Meidän Patricia kuoli reilu 5kk ikäisenä kätkytkuolemaan. :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 13:10 -meimi- kirjoitti:Minä synnytin rv36 kohtuun kuolleen enkelitytön.
Mikään/kukaan ei koskaan korvaa menetettyä lasta.
Ikävissäni mekin odottelemme kolmatta. Pelko seuranamme. :'( :'(
Suuret halit kaikille lastaan sureville.
[
/quote]
Paljon,paljon voimia sinulle ja muillekkin lapsensa menettäneille :hug: minä myös synnytin kaksosvauvamme kuolleena rv17.myös toista raskautta toivoimme 2v.ja pelkäsimme kun tärppäsi koko raskauden ajan,kun minulle tuli vielä raskausmyrkytys.nyt terve poika vuoden ikänen.kaikkea hyvää sinulle jatkossa :flower:
Voi kuolla vanhempanakin kun 5kk. :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 11:33 vierailija vaan kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:55 Sydney kirjoitti:Lämmin Osanottoni ja paljon voimia. :'( :hug: :hug: :'( Meidän Patricia kuoli reilu 5kk ikäisenä kätkytkuolemaan. :'( :'(
Voiko noin vanhana vielä kuolla kätkytkuoleman? Olen luullut että pienempien vauvojen kuolinsyy olisi. Oli miten oli, otan osaa suruunne! Teidän kaikkien lapsenne menettäneiden suruun! :hug:
En voisi edes kuvitella sitä tilannetta kun oman lapsensa menettäisi. Tappaisin varmaan itseni! En kestäisi ollenkaan! :'( :'( :'(
5kk tytön äiti. :heart: