Vauvani näyttää alienilta kaverin mielestä

Joskus ystäviltä pääsee sammakoita. Minun yksi parhaista ystävistäni kysyi että näyttääkö silloin keskolassa ollut lapseni apinalta :o . Kuulemma kaikki keskoset näyttävät hänestä apinoilta. Samoin ystäväni väitti että lapsesta tulee näkemään kasvoista pitkään että hän on syntynyt keskosena. En tiedä tarkoittiko hän pienen pieniä keskosia mutta meidän rv 35+5 syntynyneestä pojastamme ei kyllä huomaa kasvoista että on syntynyt keskosena. :/

Ne on nuo isot ja kauniit silmät, jotka näemmä on myös isolla veljellä. Siis todella tyhmästi kaverilta sanottu, oli varmaan vaan ajattelematon.

Nuo silmät on kuitenkin niin poikkeuksellisen kauniit, tummat ja suuret, että silleen lapset onkin erikoisen näköisiä. Siis hyvällä tavalla :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Joskus ystäviltä pääsee sammakoita. Minun yksi parhaista ystävistäni kysyi että näyttääkö silloin keskolassa ollut lapseni apinalta :o . Kuulemma kaikki keskoset näyttävät hänestä apinoilta. Samoin ystäväni väitti että lapsesta tulee näkemään kasvoista pitkään että hän on syntynyt keskosena. En tiedä tarkoittiko hän pienen pieniä keskosia mutta meidän rv 53+5 syntynyneestä pojastamme ei kyllä huomaa kasvoista että on syntynyt keskosena. :/

meniköhän rv vähän sekasin... hehe... ei kai rv 53+5 oo keskonen? hih

on kyllä sulonen poika eikä yhtään alieni... mun tyttö näytti minusta kyl synnärillä ihan avaruusoliolta...hehehe

En mä kyllä alienia tuossa näe :o Suloinen NORMAALIN näköinen vesselihän tuo on, ihana!

AlienL.jpg

Yhteistyössä