Vauvani näyttää alienilta kaverin mielestä

suloinen toi sun vauvas on, itsekin sain kuulla esikoisestani et näyttää ihan E.T:ltä siis silt leffa hahmolta ja nää kommentit tuli isän siskon suusta jolla itsellään 3 lasta. Enpä mä sitä pahalla ottanu oli enemmänki huvittavaa kuunnella et mihin ne oikein vertaa lapsii
 
No ampukaa mut mutta munkaan mielestä kaikki vauvat ei oo automaattisesti ihaniasöpöjäupupupuja. Tosin sun lapset on musta aika ihquja =)
Jostain kuulin sellaista et äidit tykkää muiden vauvoista/lapsista varsinkin silloin kun muistuttavat omia vauvojaan esim isot silmät yhdistää.
Ja toiset vaa töksäyttelee aattelematta sen enempää tai edes tarkoittamatta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
http://heilintekeleet.blogspot.com/

noiden mustavalkokuvien näkemisen jälkeen sanoi alieniksi. :eek:
Siis näissä kuvissa oleva vauva on ihan normaalin näköinen, vauva, ei alien. Mutta oikeesti :ashamed: ei voi mitään, mutta mun serkun tyttö oli ihan tosissaan vastasyntyneenä alienin näkönen, pään ja kasvojen malli ja isot silmät sen sai aikaan. Mä olin vähän järkyttyny kun näin sen lapsen kuvan eka kertaa. MUTTA ei olis tullu mielen viereenkään sanoa sitä ääneen vanhemmille, tai ylipäätään KENELLEKÄÄN!!! :headwall: :headwall:
 
tapsu
No eihän toki kaikkia vauvaoja tarvitse kauniina pitää, mutta ei kai kukaan äänen arvostele toisen vauvan ulkonäköä. Lisäksi ap:n vauva oli mun mielestä tosi suloinen.
 
Voi mikä söpöläinen!! kaukana alienista:) aivan ihana!!

Muuten, nuo tilauskakut ristiäisiin.. ei apua!!! kuka kehtaa tuollaisia myydä?? sen sijaan jälkimmäiset kakut aivan älyn hyvännäköisiä, olitko itte tehny? tosi kauniita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mää oon monesti miettinyt että esittelet itsesi leskenä, mutta onko sulla kuitenkin mies? Anteeksi jos kysyn!
En ole ap, mutta eihän leskeys mihinkään katoa vaikka menisi uudelleen naimisiin. Kyllä minun sukulaiseni on minusta edelleen leski vaikka hän elää nykyään uudessa parisuhteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mää oon monesti miettinyt että esittelet itsesi leskenä, mutta onko sulla kuitenkin mies? Anteeksi jos kysyn!
En ole ap, mutta eihän leskeys mihinkään katoa vaikka menisi uudelleen naimisiin. Kyllä minun sukulaiseni on minusta edelleen leski vaikka hän elää nykyään uudessa parisuhteessa.
Totta turiset. Tosin avioon en mie ole vielä mennyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Meidän pienimmäinen on kaverin mielestä ihan alienin näköinen, ei kuulema tule mitään muuta mieleen kuin avaruusolento.

Ja keskimmäistä hän on sanonut KUMMALLISEN näköiseksi jo aikoja. :eek:
Älä mittään,mulla pikkusisko sano kans mun ekaa lasta ku se syntyi että on ihana alienin näkönen! :LOL: :D Se ei oo ikinä tykänny vauvoista ja hätääntyy niitten kans jos vauva alkaa itkeen.Sen mielestä ne on pelottavia :D Oli se aika nuorikin silloin,kohta mun tyttö täyttää jo 5v.Aluksi tympäs se kommentti mutta sitten rupes jo naurattaan =)
 
August
Törkee kaveri, ihania lapsia sulla. Mut oikeesti mä oon nähnyt alienin näköisen vauvan, tai siis hän oli vielä hirveempi, oikeesti ihan kauheen näköinen, mieskin sitä mulle päivitteli. Mut en ikinä ois kehdannut sanoo sitä ääneen, tosin typykkä on nykyään ihan nätti neiti :)
 
Sori ku kysyn mut ku sun profiilis lukee et oot leski ni onko sun mies kuollu mihin.. :ashamed: Meni nyt kyl ohi aiheesta mut tuli vaan mieleen.. Mut vauva oli oikein söpö..Samanlainen puku ku meidänki pojulla pienenä.. =)
 
vieras
No mut jos sen mielestä yleensäkin vauvat näyttää alieneiltä? Tosi nätit lapsukaisethan sulla on!!!!!!!! Ehkä toi oli joku vitsi, eihän kukaan joka tietää miltä ihmislapset yleensä näyttää, voi olla tuota mieltä.
 
Mä katoin noi kuvat ja mun mielestä toi vauva on todella sulonen, mä en saanut siitä alienin näköstä vaikka kuinka olisin kattonut.

Sun kaverilla taitaa viirata omassa päässään jonkun verran :/ Mun mielestä on muutenkin typerää sanoa toisten lapsia oudoiksi tai rumiksi :headwall:
 

Yhteistyössä