Vauvani näyttää alienilta kaverin mielestä

En kyllä näe yhtään mitään alieniin viittaavaakaan tuossa söpöliinissä. Meidän tyttöä sanoivat monet menninkäiseksi ja täytyy myöntää, että sellaiselta hän näyttikin ihan pienenä. Tytöllä oli jopa karvatupsut korvissa monta kuukautta. :D
 
jooh,mut rotilta ... :D noh...mä en kyllä huomannu rotan piirteitä meiän tytöss...kaikki vauvat ei kyl heti oo kovin söpön näkösiä.... :/ todettaneet.....no heilin vauva kyl ihan söppänän näkönen..:)
 
Muistot mielessä
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Meidän pienimmäinen on kaverin mielestä ihan alienin näköinen, ei kuulema tule mitään muuta mieleen kuin avaruusolento.

Ja keskimmäistä hän on sanonut KUMMALLISEN näköiseksi jo aikoja. :eek:
No mun kaveri kommentoi aikoinaan esikoiseni nähtyään "Jännä lättänä nenä sillä on" ja keskimmäisen nähtyään "Ihan kun sillä ei olisi jalkoja ollenkaan" ihme juttu ettei keksinyt mitään repäisevää kuopukseni kohdalla! :D

 
Mä en tajuu mikä mulle on tullu! Mun mielestä vauvat ei oo enää automaattisesti niin ihanii. Enkä siis tarkoita aplle vaan ihan yleisesti. Ei varmaan oo pelkoo vauvakuumeesta täällä päin. Mä oon vähän alkanu pelkää vauvoja. Ihan kamalaa. Kai se on jokin luonnon tapa suojella, ku ei mulle tuu enempää lapsia kuin tuo yksi. :(
 

Yhteistyössä