H
heipsis79
Vieras
Esikoista odotellaan ja kun kokemusta ei itselläni ole, niin ajattelin täältä kysäistä.. 
Minkä kokoisia vaatteita vauvalle tulisi ensialkuun varata? Jos oletetaan, että vauva on täysaikainen ja suht keskivertokokoinen? 56? Vai samalla jo isompaakin, ettei heti ekoina viikkoina tarvi lähteä vaateostoksille? Kuinka nopeasti vauvat oikein kasvavat koosta toiseen?
Entä miten nuo bodyt oikein toimivat? Ovatko ne enemmän alusvaatteena, eli sen päälle vielä paitaa ja potkuhousuja, vai voiko esim. pitkähihaista bodya käyttää vaikka puolipotkuhousujen kanssa pelkästään? Minkälaisia vaatekerroksia talvivauva tarvii sisällä/ulkona?
Minkä kokoisia vaatteita vauvalle tulisi ensialkuun varata? Jos oletetaan, että vauva on täysaikainen ja suht keskivertokokoinen? 56? Vai samalla jo isompaakin, ettei heti ekoina viikkoina tarvi lähteä vaateostoksille? Kuinka nopeasti vauvat oikein kasvavat koosta toiseen?
Entä miten nuo bodyt oikein toimivat? Ovatko ne enemmän alusvaatteena, eli sen päälle vielä paitaa ja potkuhousuja, vai voiko esim. pitkähihaista bodya käyttää vaikka puolipotkuhousujen kanssa pelkästään? Minkälaisia vaatekerroksia talvivauva tarvii sisällä/ulkona?