Vauvan vaatteiden peseminen

  • Viestiketjun aloittaja K-P
  • Ensimmäinen viesti
Olen pessyt vauvan vaatteet erikseen muista vaatteista pieniä poikkeuksia lukuunottamatta (vauva nyt 3,5kk). Omat imetysliivit ja yöpaidat menee samaan koneelliseen, muuten ei tule täyttä koneellista. Lisäksi tuo meidän yksi ja ainut punainen vaate menee meidän muiden vaatteiden seassa. Pesuaineena LV:n pulveri, joka vaihtuu nyt nestemäiseen. Muilla omoa.
 
Mä pesen yleensä omat ja lasten vaatteet samassa, mut ukon työvaatteet erikseen.Käytän Swipen pesuainetta ja huuhteluainetta, sopivat meille atoopikoille.Lasten vaatteille saatan laittaa ylimääräisiä huuhteluita.Yleensä vielä katson värilliset ja valkoiset erikseen.En tiä onko tosta hyötyä jos pesee erikseen eri pesuaineilla.Se pesukonekin pitäisi pestä välillä tyhjänä että kaupan pesuaineista tuleva zeoliitti häviäis.Nää jotka myy Swipeä, osaavat perustella sen tarkemmin.Mut tällänen käsitys mulla on.Jos käyttäsin kaupan pesuainetta välillä, niin sit kyl laittasin pesukoneen 90 ohjelmalla ja swipen pesuainetta.Ja sit vasta pesisin pyykkiä swipellä.
 

Yhteistyössä