vauvan ulkovaatteet

Lapset ovat todellakin erilaisia ja vaunuissakin on eroja, toisissa on paremmat lämmikkeet.

Esikoista puin noin kun moni täällä, paljon vaateita, varalta. Tosin esikoinen ei ollut näin kuumakalle kuin kuopus on. Meillä kuopus pian 9kk nukkuu mielummin vähän viileässä. Meilläkin on pojalle vielä viikko sitten laitettu ratasosaan päälle collegepuku tai -takki+housut, päähän lakki. Vaunuissa on sääskiverkko ja tarvittaessa jalkapeite. Nyt, kun mittari näyttää 10 astetta on poika nukkunut välikausihaalarissa, päässä ohut lakki, jalassa välikausitöppöset. Rattaat ovat terassilla. Asumme järven rannalla, joten järveltä saattaa välillä tuulla. Pojalla on ollut sopivasti päällä.

Meillä on nyt käytössä 68 senttinen puku ja syksyksi on uusi vauvamallinen Remu kokoa 74. Nuo puvut ovat tosi reiluja, lapselle joka jo jotenkin liikkuu ei saa laittaa ylisuurta pukua, vauvalla sitä kasvunvaraa saa olla reilummin. Talvihaalareissakin liian suuri puku on kylmä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Juu, ja meilläkin vk-pukuna tuo paljon parjattu Reimatec :headwall: , ihan käytettynä ostettu, aivan uudenveroinen. Huimat 15 euroa maksoi. :xmas:
En mä parjaa! :D Karrikoidusti tarkoitin sitä, että välillä täällä palstaillessa tuntuu, että ei ole äiti eikä mikään jos ei kotoa löydy Reimateccia tai muuta vastaavaa ;) Ihan kulttimaineen saanut ko. vaatemerkki! Osaksi varmaan ihan syystä, mutta välillä sitä hehkutetaan ihan ärsytykseen saakka... :headwall:

Meillä nyt Name It:n välikausipuku ja kurahaalarit käytössä pihaleikeissä. Vaunu-unilla kevyesti topattu pörröhaalari. Alle olen laittanut jotain fyllinkiä, jos on ollut kylmempiä kelejä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Juu, ja meilläkin vk-pukuna tuo paljon parjattu Reimatec :headwall: , ihan käytettynä ostettu, aivan uudenveroinen. Huimat 15 euroa maksoi. :xmas:
En mä parjaa! :D Karrikoidusti tarkoitin sitä, että välillä täällä palstaillessa tuntuu, että ei ole äiti eikä mikään jos ei kotoa löydy Reimateccia tai muuta vastaavaa ;) Ihan kulttimaineen saanut ko. vaatemerkki! Osaksi varmaan ihan syystä, mutta välillä sitä hehkutetaan ihan ärsytykseen saakka... :headwall:
=) En tarkoittanut sua Snoopy. =) Juu, ja mä olen saanut kuulla, että on noloa ja pröystäilevää käyttää Reimateciä. :headwall: :LOL: :LOL: Kah, minä kun luulin, että ko. haalarit ovat vain laadukkaita, kotimaisia ja suomalaiseen ilmastoon soveltuvia haalareita. :headwall: ;)

 

Yhteistyössä