H
hygienia
Vieras
eli jos tutti tippuu esim.lattialle keitätkö heti sen vai virutat veden alla?
itse tarkka ja keitän =) =)
itse tarkka ja keitän =) =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oon:vaan huuhtassut vedellä. joskus kotona en sitäkään, kun katsonut vaan, ettei mitään hiekkaa tai karvoja ole.
Alkuperäinen kirjoittaja oon:vaan huuhtassut vedellä. joskus kotona en sitäkään, kun katsonut vaan, ettei mitään hiekkaa tai karvoja ole.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja oon:vaan huuhtassut vedellä. joskus kotona en sitäkään, kun katsonut vaan, ettei mitään hiekkaa tai karvoja ole.
Näin. Jos keittäisin aina kun putoo, niin sais olla suunnilleen aamusta iltaan vesikattila kiehumassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:iik, mä olen siis nipo...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:iik, mä olen siis nipo...
se vo olla..ootko ikiä aatellut että kyllä se sunkin lapses tarvii pöpöjä)
ja sellaisissa perheissä missä ollaan hyvin tai yli hygieenisiä niin kylläpä siä on lapset aina kipeenä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:iik, mä olen siis nipo...
se vo olla..ootko ikiä aatellut että kyllä se sunkin lapses tarvii pöpöjä)
ja sellaisissa perheissä missä ollaan hyvin tai yli hygieenisiä niin kylläpä siä on lapset aina kipeenä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotona lattialle huuhtaisen, kaupungilla lattialle keitän tai heitän roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:en kylä edes oo huuhdelut,keittänyt olen ööö...josksus kun olen ekankerran ottanu käyttöön..
Muksu on nyt 11kk ja eipä oo ikinä ollu viä kipee)
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotona lattialle huuhtaisen, kaupungilla lattialle keitän tai heitän roskiin.
Monta tuttia teillä on kaupungilla mukana kun voi roskikseen heittää. Kyllä meillä menee tutti vaan suuhun jos kadulle lentää, katson vaan ettei ole suurempia roskia.