vauvan tarvikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja QUU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

QUU

Vieras
Tiedän,että monesti täällä varmaan ollut,mutta jos joku kiltti kuitenkin vaivautuisi.Eli:
Milloin olette alkaneet ostella syntyvälle vauvalle vaatteita?
Entäs sitten isommat hankinnat:sänky,vaunut,turvaistuin?

Itellä viikkoja 23 ja ehkä jotain tekisi mieli ostella vaan onkohan vielä liian aikaista...

No miksei niitä voisi ostella vaikka heti kun plussaa? Kyllä me ainakin melko aikaseen osteltiin, kun ei haluttu että kaikki ostokset tulee yhdelle kuulle. Ensimmäiset vaatteet ostin kun tulin ensimmäisestä neuvolasta =)

Kovasti olen jo shoppaillut 16. viikolta lähtien. Vaunut, pinnasänky ym. on nekin sovittu jo valmiiksi. Tekee raskausajasta entistä ihanempaa, kun rohkeasti vain kiertelee alennusmyyntejä. (Ainahan ne vaatteet ym. voi lahjoittaa vaikka naapurin muksuille, jos huonosti käy oman raskauden kanssa.)

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
No miksei niitä voisi ostella vaikka heti kun plussaa? Kyllä me ainakin melko aikaseen osteltiin, kun ei haluttu että kaikki ostokset tulee yhdelle kuulle. Ensimmäiset vaatteet ostin kun tulin ensimmäisestä neuvolasta =)

etkö oo kuullu äitiyspakkauksesta? Siellä on hyvälaatuisia ja ilmaisia vauvanvaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja ruut:

etkö oo kuullu äitiyspakkauksesta? Siellä on hyvälaatuisia ja ilmaisia vauvanvaatteita.

ja niilläkö pärjää mielestäsi???? vaikka siihen asti kun vauva on vuoden? halooo?

Minä rupesin tekemään hankintoja noin pari kuukautta ennen laskettua aikaa. Alkuraskaudesta koko ajan sellainen keskenmenon pelko että ajattelin etten uskalla ainakaan mitään niitä isompia ja kalliimpia hankintoja tehdä ennen kuin synnytys lähempänä.

voi minä olen ostanut siitä hetkestä asti kun tiesin olevani raskaana näin kaikkina kolmena kertana. ensimmäisellä raskauskerralla ostin joka kuukausi jotain vauvalle ja niin kerty tavarat huomaamatta. nyt viimeisimmässä raskausaikana ostettiin vaunut ja turvaistuinkin jo 5kk ennenkö vauva synty (halusin niin kovasti tietyn väriset vaunut ja istuimen). mitä sillon väliä millon ostaa kohan ostaa ja sitä on tyhjä pohtia et jos tapahtuu jotain ettei vauvaa tulekaan kun niin hän voi käydä vielä syntymän jälkeenkin et vaikka kuolis tai jotain.. mikä ilman aikaista saivartelua! osta tavarat heti kun haluat!

oikeastaan puolivälin tuntumassa. ja aloitettiin heti vaunuista :D
vaatteet ostin kaikki sellaista, että menee kummale vain, kun en halua ostaa poikavaatteita tytölle ja päinvastoin... vaikka onhan mulla kahden ultran peruseella "tieto" että kumpi tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja ssss:
Alkuperäinen kirjoittaja ruut:

ja niilläkö pärjää mielestäsi???? vaikka siihen asti kun vauva on vuoden? halooo?

en mä sellasta oo väittänykkään että ne riittää vuoden ikään asti. Pässi.

Tarkotin ettei kannata shoppailla ennenku on saanu pakkauksen. Ja tiedän ettei kaikki ota pakkausta, fiksut vaan.

Tätä vauvaa kun on tehty n.6 vuotta niin ehkä sitä on vieläkin vähän epätodellinen olo.Vaikka vatsa onkin jo valtava niin siltikään ei oikein tahdo uskoa.Rakenneultrassa lääkäri sanoi vauvan olevan tyttö joten ehkäpä mä lähen ostamaan sille mekon=)

Yhteistyössä