J
jes
Vieras
vauvani 4kk syö päivällä hyvin jo soseitaki muttta yöllä ku herää kaks kertaa nii pullon haluaa ja sitä maito ei siis tutti kelpaa mutta maitoo ei kumminkaan juo ku sen 40ml ja nukahtaa tää siis pari kertaa yössä ja siks ku noi pienestä määrästä kyse niin voisko siitä jotenki päästä eroon ku muuten nukkuu vauva sen 9h. niin ei tartteis herätä ton 40ml:n takia ku ei sen enempää kumminkaa halua