V
vieras
Vieras
Meidän 9,5 kk vauvalla on maitoallegia.. ei sovi soijakorvike, ei almiron pepti.. nyt kuitenki saanu almiron peptiä vaikka oireita tulee.. huomenna soitto lääkäriin, ei näin voi jatkaa.... onkohan kukaan saanu lääkärin ohjeella jo esi.10kk ikäiselle antaa kauramaitoa tai riisimaitoa ainoana maitona, jos huolehtii kalkit ja on muuten monipuolinen ravinto?? mä en jaksais lähtee opettamaan enää esim. neogate tai muuhun korvikkeeseen... tiedän että kaupan kaura ym maitoja ei kyllä suositella alle 1vee ja yli 1 veelläkin pitäis olla muuten monipuolinen ruokavalio, mutta mitä järkee on tässä pariks kuukaudeks lähtee totuttamaan esim. neogateen kun kuitenki tarkoitus on myöhemmin juoda tuota kaurajuomaa jos se sopii... kaura kyllä sopii..vois kai sitä sit antaa almironia tai tavan tuttelia (jota ehkä 1dl päivässä sietäis) lisäks, jos sillä määrällä on mitään merkitystä....
mun pää on levinny jo ajat sitten ku vauvalle ei löydy sopivaa korviketta, syyllistän itseni ku lopetin imetyksen liian aikaisin ja masennus sen kuin kasvaa...
mun pää on levinny jo ajat sitten ku vauvalle ei löydy sopivaa korviketta, syyllistän itseni ku lopetin imetyksen liian aikaisin ja masennus sen kuin kasvaa...