Vauvan liikkumisesta vatsassa...

• Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
Tänään on ollut sellainen päivä, etten ole pahemmin liikkeitä tuntenut, jonkun töytäisyn silloin tällöin. Onko monella kokemusta vastaavasta ja silti kaikki ollut ok? Tää on vissiin aika rauhallinen tapaus, kun ultrissakin on vaan "möllöttänyt".

Liisa76
Sama mulla=)
On vilkkaita ja hyvin rauhallisia päiciä.
Mutta suuremmaksi osaksi on ollut rauhallisia, sama esikoisen kanssa, että ei hätää, jotkut on rauhallisimpia:)

"tttt"
Mulla loppuraskaudessa tuli noita tosi hiljaisia päiviä. Sain kuitenkin ainakin yhden kerran päivässä ne 10 liikettä tunnin/kahden sisään. Varmaan tilanpuute aiheuttaa.. Kävin muista syistä seurannassa muutaman viikon välein ja aina oli kaikki hyvin. :)

Mulla on kolme lasta ja odotan neljättä ja mulla menee joskus päivät niin,etten huomaa liikkeitä ollenkaan,kun arki niin täynnä tekemisiä ja hulinaa. Sitten iltaisin lasten nukkuessa sohvalla huomaan, kun toinen moukaroi niin, että koko maha heilahtaa =)

On hiljaisempia päiviä ja sitten niitä vilkkaampia. Kolmosta odottaessa (loppuraskaus) laskin liikkeitä, kun hän oli vähän laiskempaa sorttia, kun kaksi edellistä.

Yhteistyössä