vauvan liikkuminen ennen synnytystä

Vaikka toista lasta olen jo synnyttämässä, niin en muista miten asia oli ... liikkuuko paljon vai vähän ennen synnytystä?
Joku on mielestäni sanonut että vauva rauhoittuu kun H-hetki lähenee, taas kun yksi toinen ystävä oli sitä mieltä että eikös se olekin niin että vauva vilkastuu muutama päivä ennen synnytystä.
Vai onko se sitten niin, kuten monessa muussakin asiassa, että yhdellä on vipinää ja toisella ei.
Olisi kiva saada kommenteja juuri synnyttäneiltä tai miksipä ei myös "ei niin tuoreilta" äideiltä jotka muistavat. Itse olen ainakin unohtanut :/
 
huomenta päivää! itellä esikoinen muistaakseni oli rauhallinen koko illan ja puolen yön jälkeen supistukset alkoi..=) nyt on rv 32, saas nähä mitejn tän tulokkaan kans, on ainaki normaalisti niiiiin vilkas et jos vaan illaks rauhottuu lasketunajan tienoilla ni olen jo varmaan ovella heti lähtemäs! :LOL:
koskas sulla on uuden tulokkaan aika? :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 10:41 lokavauva kirjoitti:
huomenta päivää! itellä esikoinen muistaakseni oli rauhallinen koko illan ja puolen yön jälkeen supistukset alkoi..=) nyt on rv 32, saas nähä mitejn tän tulokkaan kans, on ainaki normaalisti niiiiin vilkas et jos vaan illaks rauhottuu lasketunajan tienoilla ni olen jo varmaan ovella heti lähtemäs! :LOL:
koskas sulla on uuden tulokkaan aika? :hug:
Heipähei
LA on 3.9, mutta sen verran on jo supistellut tuntuvasti muutamina öinä ja iltoina että eipä taideta ihan sinne asti päästä. Eilen soitinkin jo kättärille kun supistelut tuntuivat niin voimakkailta ja tulivat niin tiheään, mutta jokin maaginen juttu siinä puhelussa taisi olla koska ei mennyt puoltakaan tuntia kun supistelut hävisivät :/
Tämä kuopus on ollut aika villi koko ajan, mutta nyt eilisestä lähtien se on ehkä pikkaisen rauhoittunut ... mutta eihän se näköjään mikään merkki ole. Verratessa näitä kahta raskautta niin ovat kyllä niin erilaiset olleet, lukuunottamatta alkuajan huima päänsärky ja etova olo. SILTI minä "skarppaan" aina kun supistukset alkavat 8esikoisen kanssa näitä kipeitä suppareita ei ollut). Odotan koko ajan että milloinka se limatulppa irtoaa, ja siinä vaiheessa olen varmaan jo pedannut sängyn naapurin rouvalle joka tulee Ronjaa hoitamaan, sillä viime kerralla synnytys lähti käyntiin siitä kun limatulppa irtosi ja 7,5h myöhemmin meidän rakas pikku tyttö oli jo maailmassa. Toisaalta sanotaan että aina sitä limatulpan irtoamista ei edes huomaa, tai että sen irtoamisesta saattaa mennä jopa pari viikkoa kunnes synnytys alkaa.
On vaan tosi vaikeeta olla vertailematta näitä odotusaikoja, vaikka sitä sanotaan ettei kannata vertailla. Loppuraskaus on jokseenkin ärsyttävä kun ei millään tunnu saavan synnytystä pois mielestä. Koko ajan ajatukset pyörii mielessä. No, ennemmin tai myöhemmin.
Onnea synnytykseesi!
 
kuu
Esikoinen oli ainakin ihan hyperaktiivinen ennen syntymäänsä, eteenkin sinä iltana juuri ennen ko vedet meni, vaikka aika paljon se velloi sitten syntymäänsä asti.

Ihme kyllä että se on kuitenkin ollut ihan rauhallinen poika syntymänsä jälkeen...
 

Yhteistyössä