Vauvan liikkeitä?

Heipsan kaikki plussalaiset!

Olen tänään harvakseltaan tuntenut omituista poreilua ihan tuolla alavatsassa, en ole ennen tuntenut vastaavaa! Pitää kyllä pysähtyä ihan ja keskittyä että tuntee. Mietityttää vaan kun olen nyt raskausviikolla 14, onko tämä edes mahdollista? Varsinkin kun esikoista odottaa.. =) Millon te olette tunteneet liikkeitä ja miltä ne oikein tuntui? :rolleyes:

Hanna ja riiviö 14+0 :heart:
 
Mulla alkoi sellaista hentoa "värinää" (erilaista kuin esim. elohiiren aikana) eri kohdissa silloin tällöin tuntumaan rv 14 lopussa.

Ajattelin tuon värinän olevan jotain muuta, mutta rv 15 ja jotain kuuntelin kotidopplerilla sydänääniä. Taas tuntui se hetken kestävä värinä juuri dopplerin alla ja samaan aikaan kuulokkeista kuului kunnon muksaus ja sydänäänet.

Nyt ei enää tunnu pelkkiä värinöitä, vaan sellaisia erilaisia ja isompia tuntemuksia (vaikea selittää :D).

Sikiön liikkeet - Vau.fi

Eiköhän nuo ala olemaan hentoisia liikkeitä :)

Mun mielestä on väärin tulla yksioikoisesti huutelemaan, että "Esikoista odottaessa et voi noilla viikoilla tuntea mitään !!!" Sehän se oliskin "helppoa", jos kaikki raskaudet menis kaikilla ihmisillä täysin samalla tavalla...

Täälläkin siis esikoista odotellaan, nyt 17+1. :)
 

Yhteistyössä