vauvan liikkeistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskä

Vieras
Miltä vauvan liikkeet tuntuvat mahassasi? Kolmas raskaus minullakin että tiedän toki tunteen, mutta edellisestä niin kauan jo että mietin onko tämä normaalia. Viikkojakin jo reilut 30 ja normaalia pönkäämistä ja töniskelyä, potkintaa tuntuu mutta välillä sellaista kummaa värinää, niinkuin vauva tärisisi tai jotain. Tuntuuko muilla moista...liike on niin nopeaa värinää että ei sellaista voi "tahallisesti" tehdä ja se kestää sekunnin kaks???

se on ihan normaalia... Jotku sanoo että se värinä tulee siitä kun poikavauva pissaa, mutta tiedä häntä (mulla on joka raskaudessa tuota tuntunut ja kolme poikaa tullut, joten en tiedä onko sattumaa vai merkkaako se jotain..)

Ihan totta?
No enpäs ois arvannu moista ajatella. Mulla on kaks poikaa jo ennestään enkä muista moista aikoinaan tuntevani. Mutta miks se sit värisee mut tytön pissates ei...en hiffaa?

Joo kyllä mä hikan tunnistan, sehän on sellaista rytmikästä nykintää, mutta tää on vaan ni hetkellinen juttu. Tuntui niin hassulle aamulla ku satuin kädellä tunnusteleen mahaa ja se yhtäkkiä värähti niin selvästi kämmeneen et ihan säikähin :)

Yhteistyössä