Vauvan liikkeet tuntuu kuvottavilta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .fi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

.fi

Vieras
Tämä lapsi on siis toivottu ja rakastettu, en millään malta odottaa että syntyy ja saan pienen syliin... mutta nämä liikkeet mahan sisällä... nyt rv32, ja tuntuu kuin siellä olisi jokin kuvottava alien tyyppinen luiseva olio. Vauva liikkuu koko ajan, liikkeet tuntuu todella terävinä ja näkyy mahan päältä kilometrin päähän. En vaan pysty yhdistämään tällaisia kovia, teräviä, kipeitäkin liikkeitä ja jatkuvaa riehumista minun suloiseen pehmoiseen vauvaani...

Jaa-a, miltähän nämä kaksostenliikkeet tuntuu noilla viikoilla. Nyt rv27 maha tutisee ja tärisee ja kädet ja jalat hakkaa, mutta ei tämä kuvota. Mietin vaan alkaako jossain vaiheessa häiritä unta ja muuta kun otteet kovenee.

Samma här. Ja kavereiden kanssa kun puhuin tästä, niin sain vain silmienpyörittelyä ja kauhistelua, että miten voin sanoa noin :/ Onhan se ihanaa, että saa tietää että pienellä on kaikki hyvin, mutta ei ne liikkeet itsessään nyt mitään herkkua ole! Jaksamisia vaan, ei enää kauaa että nyytti syntyy. Sen jälkeen niitä liikkeitä voi kuulemma ihan kaivata (itse odotan siis ensimmäistä, ja hiukan epäilyttää tuo ;))

tuon tunteen. Minua ällötti juuri noilla viikoilla nuo luisevat alien -tyyppiset liikkeet. Juuri noilla sanoilla itsekin sitä ajattelin. Yök.

Kauheasti ei noita ajatuksia uskaltanut kelleen ääneen sanoa reilu 6 v sitten; kiva kuulla näin jälkikäteen etten ole yksin tuntemusteni kanssa.

Mulla kans tämä siis jo toinen raskaus, eka vauva oli minusta jotenkin "pehmeämpi" ja etenkin loppuajasta liikkeet väheni ja muuttui mukavammiksi. Toki siinäkin oli sitten huolensa kun piti laskea liikkeitä jne... nyt ei tod. tarvitse ;)

Valmistaudu siihen, että suloinen pehmoinen vauva on melkoinen melskaaja ja viuhtoja kun saapuu maailmaan. =) Meillä ainakin oli. Pukemisessa oli opettelemista... Mutta pikkuhiljaa alkaa siltäkin tila loppua, eli liikkeet vähän vaimenee. Ja sulla on aikaa muuttaa mielipidettä vielä monta kertaa! Älä siis huoli.

Yhteistyössä