vauvan/lapsen kanssa terassilla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Mitä mieltä olette siitä, jos te tai joku muu on vauvan kanssa terassilla?
joko päivällä tai sitten illemmalla (ei kuitenkaan yhdeksän jälkeen)

jos vaikka molemmat vanhemmista on päättänyt lähteä aurinkoisena päivänä kaupungille ja haluavat piipahtaa terassilla (isä juo olutta, äiti pelkkää limsaa)
Ja vauva tietenkin istuu rattaissa.

Katsotteko kieroon tälläisiä ihmisiä, vai onko se ihan ok?

mä teen sitä useinkin että käydään terasilla kahvilla kun täällä meillä päin ei ole sellasii kahviloita mihin mahtuis rattailla istumaan lapsen kans. tietty onhan toita ihan baareja mihin mahtuis mut niihin EN menen lapsen kans.

Käytiin myökin terassilla lasten kanssa eilen. Muksuille mehut ja jätskit ja meille siideri ja olut. Ei siinä mitään pahaa ole jos yhen ottaa.
Ja silloin EI siinä tupakoida yhtään kun lapset istuu vieressä!!!!!!!!!

Kai sitä voi kahviakin terassilla juoda. Jos iskä ottaa olusen niin ihan OK. Itse en ottais alkoholia jos vauva on siinä mukana, tuntuis vaan jotenkin hassulle yhtälölle. Mutta periaatteessahan siitä ei ole vauvalle haittaa jos yhden siiderin juo vaikka imettää. Ehkä sitä vaan vierastaa tuota yhtälöä: vauvanvaunut + alkoholitarjoilu... Mutta en katsoisi kieroon muita. Ellei kyse ole jostain hirmujuottolasta.

Me kävimme esikoisen kanssa pienessä paikallisessa juottolassa, jonka asiakaskunta oli tupakalla pihalla, juomassa limsat tänään. Minä join spriten ja hän kokiksen. Lapsi luki samalla sanomalehden, sillä hän kiirehti aamulla kymmeneksi töihin, eikä ennättänyt aviisia selata.

Ei minusta siinä ole mitään ihmeellistä että juodaan limsat/siiderit/oluet terassilla. Eri asia on, jos ollaan liikkeellä hyvin myöhään, sellaisena aikaa, jolloin kapakat/terassit on täpötäynnä holtittomia humalaisia tai kapakkaan jäädään notkumaan tuntisotalla. Sellaista kieltämättä ihmettelisin kovin paljon.

Piika-äiti

No päiväsaikaan mikä ettei, vaikka olisi sitten se siideri äitilläkin edessään (huom!!! vain 1). Kunhan ei tupakan savu ole älytön tai vanhemmat ympärikännissä, niin enpä näe siinä pahaa. Eri asia sit iltasella, kun juopuneiden määrä on varmasti suurempi kuin päiväsaikaan ja muutenkin meno saattaa yltyä rajuksikin.

lauantaina juuri käytiin kaupassa ja sen jälkeen istuttiin ruokaravintolan terassille ja meillä oli poika mukana ja ukki.

ukki ja isi otti oluet minä yhden siiderin ja poika limua ja jätskiä..istuttiin siinä noin 45min ja poika innoissaan katteli ohi meneviä mopoja. kun oltiin yhet juotu niin lähettiin pois.

mun mielestä on aivan sama onko se kahvilan terassi vai varsinaisen baarin terassi, tai vaikka kumpikin jois olutta kunhan edes toinen (mielellään molemmat) vanhemmista on suht selvinpäin. eikä ympärillä pyöri törkeän kännisiä ihmisiä.

Olen ollutkin pari kertaa..toisella kerralla join oluen ja söin pizzan ja toisella kertaa kahvin ja mies olusta. Mä katson ihmisiä ylipäätään kaupungilla liikkuessani ja luulisin erottavani sen, milloin vanhemmat on örvellyskunnossa ja milloin nautiskelee juomaa/ruokaa ihan normaalisti (?).

Yhteistyössä